Lufter for salg eller bytte en vintage Tissot Navigator. Urverket er Tissot cal 2481 og diameterbredde er 36 mm. Må sies at uret bærer større enn sine 36 mm, da den oppleves større enn DJ (i mine øyne). Klokken er i fin stand, men har normale hairlines på både kasse og pleksiglass. Både visere og timemarkører har en jevn og fin patina. Klokken holder tiden bra i forhold til alder, men har ukjent servicehistorikk.
Uret ble kjøpt av en good-guy her inne våren 2014 og har gitt meg mye glede. I mars 2015 gjorde forummedlem @Greg en liten justering av visere på klokken.
Bilde i ved siden av en kompis i boksen (ingen andre bilder for øyeblikket):
[/IMG]
[/IMG]
Min kostpris var 1600,-, men jeg nøyer meg med 850,- grunnet baksmell på skatten. Reiser hjem til Oslo på sommerferie førstkommende fredag (3.juni) så en eventuell handel i Osloområdet hadde vært å foretrekke. Ellers kan den sendes med Posten
Referanser finnes i good-guy tråden - PM eller ring/sms 981 771 26
Andreas
Uret ble kjøpt av en good-guy her inne våren 2014 og har gitt meg mye glede. I mars 2015 gjorde forummedlem @Greg en liten justering av visere på klokken.
Bilde i ved siden av en kompis i boksen (ingen andre bilder for øyeblikket):
Min kostpris var 1600,-, men jeg nøyer meg med 850,- grunnet baksmell på skatten. Reiser hjem til Oslo på sommerferie førstkommende fredag (3.juni) så en eventuell handel i Osloområdet hadde vært å foretrekke. Ellers kan den sendes med Posten
Referanser finnes i good-guy tråden - PM eller ring/sms 981 771 26
Andreas
Redigert: