Etter jeg fikk Paneraien og IWCen i hus har mine Tissoter dessverre bare ligget i klokkeboksen og samlet støv. Ettersom jeg har laget meg en regel om at klokker som ikke brukes skal selges så må de ut. Det sitter i grunn langt inne å selge alle sammen, men dette er nok den som sitter lengst inne med tanke på hvor lenge jeg lette etter den før jeg fant den. Dette er med andre ord en relativt sjelden Tissot, og ikke minst en fantastisk tøff Tissot. Kommer jeg til å angre på at jeg selger denne? Antageligvis. Ber derfor om at dersom en evt kjøper skal selge denne igjen så gir han meg beskjed først slik at jeg får mulighet til å kjøpe den tilbake.
De som er redd for at vintage bærer smått bør definitivt prøve denne klokken. Den er stor på hånden.
Teknisk sett fungerer klokken utmerket og som man kan se på bildene er patinaen veldig jevn og fin. Datoen stilles ved å trykke inn kronen.
Klokken ble kjøpt av meg i November 2013 av harrogatevintagewatches på ebay, som er en seriøs selger. Klokken hadde da, ifølge selger, nylig hatt service.
Klokken befinner seg i Spikkestad/Drammen, men kan også sendes mot at kjøper betaler frakt.
Pris: 3000,-
De som er redd for at vintage bærer smått bør definitivt prøve denne klokken. Den er stor på hånden.
Teknisk sett fungerer klokken utmerket og som man kan se på bildene er patinaen veldig jevn og fin. Datoen stilles ved å trykke inn kronen.
Klokken ble kjøpt av meg i November 2013 av harrogatevintagewatches på ebay, som er en seriøs selger. Klokken hadde da, ifølge selger, nylig hatt service.
Klokken befinner seg i Spikkestad/Drammen, men kan også sendes mot at kjøper betaler frakt.
Pris: 3000,-
Redigert: