Tissot PRC 200 (Første utpakking)

Medlem
20. juli 2011
Fikk en klokke av min kjære i høst, jeg fikk streng beskjed av Minuteman om at jeg måtte poste bilder!
Ettersom jeg ikke fant kabelen til kameraet ble dette ikke gjort og falt i glemmeboksen.
Nå som ferien endelig er her, og det fremdeles er 2011 kommer bildene som ble tatt da jeg åpnet den!

Jeg kan vel legge til at det ikke er den reima som står på nå, den var for trang for mitt håndledd!

CIMG1152.jpg

CIMG1157.jpg

CIMG1160.jpg

CIMG1163.jpg

CIMG1165.jpg

CIMG1168.jpg

CIMG1175.jpg

Kanskje du poster bilder...??
Har du glemt hvilket forum du er på?

Enkle kjøreregler når du får en pakke som inneholder et ur:

1. Ta bilder fra pakken er uåpnet og frem til uret er ute av boksen(...)

Først etter dette kan du sette deg ned og nyte ditt nye ur.

:D

Da skal jeg nyte uret mitt!

Flott ur, jeg er kjempefornøyd!

Venter nå på to nye ur, de skal vel vises de også, men legger merke til at det ikke er helt samme prisnivå på mine klokker og "de andres" :p men det får vell gå!
(Beklager for halveis gode bilder)

Så bra!

Jeg har også en PRC200 og er meget fornøyd med min. Tissot er et tradisjonsrikt sveitsisk merke som lager bra klokker. Gratulerer med en fin klokke

Se der ja.... Nydelig klokke, og gratulerer med godt valg av kone som skjemmer deg bort!

Kos deg med den! :D

Kjempetøff klokke. Veldig stilig med lys skive og jeg synes den har et ryddig design.
Tissot har mange fine modeller og dette er en av dem. Solide saker.

Og visst er den dyr nok. Du blir ikke noe mer til kar om du kjøper deg en dyr klokke - bare spør kjerringa mi :D

Gratulerer så mye og takk for at følger opp med bilder. Bra bilder også.

Gratulerer!
En Tissot blir ikke feil på noen måte, og et absolutt flott ur. Og nå har du jo fått en hyggelig historie med uret, som gjør det ekstra hyggelig å eie. ;)