Tissot Seastar 42mm 2011, anyone?

Medlem
24. mai 2011
Sted
Bergensområdet
Noen som har skaffet seg denne?
1298f.jpg

Er litt spent på hvor god lume den egentlig har - er det mye dårligere enn Seiko?

Jeg har den :) Lumen er god. Har ikke sammenlignet med f.eks. Seiko.

Edit: Han kom meg i forkjøpet ja.. :p Er en til som har den.. Husker ikke hvem.. Sjekk dagens tråden og unboxing forumet. :)

Edit: Han kom meg i forkjøpet ja.. :p Er en til som har den.. Husker ikke hvem.. Sjekk dagens tråden og unboxing forumet. :)

Har ikke sett noen andre med akkurat den utgaven. Men, det ble vel åpenbart en chrono for litt siden?

Eg har denne i chrono versjonen ja. Den er mykje større, heile 48 mm. Lumen er bra, men eg synes lumen på min Orange monster er kvassare.
Her er ei samanlikning:

SeastarMonsterLume.jpg

Er forøvrig svært førnøyd med denne.

Jammen...bilder, da mann?? Har ikke funnet noen unboxing eller bilder på dagens klokke?

Minuteman har linket til unboxingen min litt lenger oppe i denne tråden ;)

Dagens klokke-bilder ligger det nok ute, men da får du lete :p

Beklager, jeg åpnet den andre linken som viste unboxingen av den andre på 48mm.
Denne ser veldig bra ut! Kan jeg spørre hva tykkelsen er? Jeg prøvde 48mm i Bergen for noen uker siden og synes den var alt for "høy" til å ha på seg med normale klær.

Beklager, jeg åpnet den andre linken som viste unboxingen av den andre på 48mm.
Denne ser veldig bra ut! Kan jeg spørre hva tykkelsen er? Jeg prøvde 48mm i Bergen for noen uker siden og synes den var alt for "høy" til å ha på seg med normale klær.

Jeg synes tykkelsen er helt fin :) All info finner du på www.tissot.ch under T-Sport og Seastar 1000 :)

Husk også at chronographen er mye større enn den vanlige utgaven.