Tissot T-touch

Medlem
30. mai 2012
Hei,

Vurderer å kjøpe meg en Tissot T-thouch expert klokke (i titan). Er det noen her med erfaringer med disse klokkene? Kan den anbefales?
Ser at disse selges hos http://www.northvision.no/ til noe rimeligere enn jeg ellers har funnet de. Er det noen som har kjennskap til denne bedriften? Med tanke på at det skal være en orginal og ikke en fake utgave?

Setter pris på tilbakemeldinger og erfaringer:D

Alt som er laget i titan er verdt å kjøpe:D. Kjenner flere som har T-touch, enda ikke hørt noen klage.
Personlig synes jeg Sea-Touchen er penere men den kommer vel ikke i titan.

Har selv den første modellen som kom. Denne kjøpte jeg med det samme klokken kom på markedet, tror det var ca 2001. Aldri hatt noe tull med den og den er robust så det holder. Etter å bli brukt jevnlig i rundt ti år har det vært byttet batteri en eller kanskje to ganger.

En kompis kjøpte Expert i titan på gummi i fjor, han er veldig fornøyd. Til sitt bruk tror jeg dette er en bra klokke.

Jeg har i likhet med Minuteman den første modellen. Jeg brukte den mye de første årene jeg hadde den, og fortsatt en gang innimellom når jeg trenger en skikkelig "beater". Måtte bytte låsen på lenken etter et par års bruk, men bortsett fra dette har den fungert utmerket!

En venn av meg kjøpte den nogenlunde samtidig som meg, og han bruker sin fortsatt daglig.

T-Touch

Jeg kjøpte en slik i 2007;
T33.7.588.71.jpg

http://www.creationwatches.com/products/tissot-t-touch-183/tissot-t-touch-titanium-multifunction-chronograph-t33-7-788-51-1637.html

T-Touch`en var min eneste klokke fram til nå nylig, og har dermed blitt brukt daglig i 4,5 år.
Alle funksjoner fungerer utmerket den dag idag, og er hovedgrunnen til at mitt andre klokkekjøp også ble en Tissot. :D

Jeg har en som turklokke- kjempefornøyd! Mye bedre enn min Suuntoo AXN 500, som er håpløs med tanke på menyer... Tissoten er meget enkel og bruke...

Takk for respons folkens:D
Hva tror dere om nevnte butikk, noen med erfaringer om den med tanke på at dette bør være orginalt?