Merke, modell og år:
Tissot Visodate, ukjent alder.
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Kjøpte denne av en luring på finn.no i høst, som solgte den inn som strøken (det var den ikke... ). Jeg har brukt den en håndfull ganger, ellers har den bare ligget i boksen og irritert meg.
Klokka bærer preg av å ha vært brukt, og har en god del riper, mindre ding og hairlines. Orginalreima følger ikke med, da den var utslitt, men har tatt vare på spennen. Kommer på en kledelig beige perlon.
Har forsøkt å ta ærlige bilder.
Når det er sagt, så er Visodat en sykt fin klokke til prisen
Dokumentasjon og historikk:
Kommer uten noen form for b&p. Ifølge tidligere selger er den ca to år gammel og kjøpt fra Urm. Lian i Trondheim, men tør ikke å gå god for dette.
Sted:
Bergen
Pris eller bytteverdi:
2,5k + frakt, eller byttes i noe annet gøy
Tissot Visodate, ukjent alder.
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Kjøpte denne av en luring på finn.no i høst, som solgte den inn som strøken (det var den ikke... ). Jeg har brukt den en håndfull ganger, ellers har den bare ligget i boksen og irritert meg.
Klokka bærer preg av å ha vært brukt, og har en god del riper, mindre ding og hairlines. Orginalreima følger ikke med, da den var utslitt, men har tatt vare på spennen. Kommer på en kledelig beige perlon.
Har forsøkt å ta ærlige bilder.
Når det er sagt, så er Visodat en sykt fin klokke til prisen
Dokumentasjon og historikk:
Kommer uten noen form for b&p. Ifølge tidligere selger er den ca to år gammel og kjøpt fra Urm. Lian i Trondheim, men tør ikke å gå god for dette.
Sted:
Bergen
Pris eller bytteverdi:
2,5k + frakt, eller byttes i noe annet gøy