Titan og tobakk

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Sted
Gullkysten
Hva kan så dette være?

IMG_3086.JPG
IMG_3087.JPG
IMG_3088.JPG

Surprise surprise ;)

IMG_3089.JPG
IMG_3096.JPG
IMG_3098.JPG
IMG_3099.JPG
IMG_3100.JPG
Kjapt og greit - har dessverre ikke tid til den lengste presentasjonen. Har savnet en Panerai og da jeg tidligere har eid Luminor 1950-modeller i hhv 44 mm (312) og 47mm (372), hadde jeg lyst å prøve Bettarini-kassen på 44mm.

Dette er PAM562z

Den er relativt sett slank og etter min mening nokså perfekt størrelsesmessig.

Jeg vurderte 111,112 osv, men da denne kom for salg, flett ny, og med tobakksfarget skive, var jeg solgt. Jeg synes den lille nyansen av brunt i skiven står seg meget godt til det litt mørkere titanet i kassen. At den bærer lettere enn stål er for meg bare en fordel når klokken er såpass stor.

Inni sitter det nokså nye 8 dagers manuelle inhouseverket P5000, som avløser arbeidshestene fra ETA. Jeg håper bare at dette er av like god kvalitet. :) Baksiden er ikke akkurat spektakulær, men man ser at det er noen dekorasjoner på verket - men så er det da heller ikke pga dekorasjoner på verk man tradisjonelt har kjøpt Panerai ;)

Nå må jeg få tak i noen flere remmer, så hvis noen har noen i 24 mm (gjerne sennepsfarge eller lyst skinn eller JV), ta kontakt!

Jeg er veldig fornøyd.

Takk for seg ;)

Gratulerer så mye med en flott klokke. Herlig kombo med Titan/tobakk, samt prikken over i en med en 8 'dagers' på skiva :rolleyes: Er ikke mange som kan skilte med det gitt ((((;)

• Liker
Reaksjoner: Callahan