To esker lå og ventet på meg ...

ona

Medlem
27. juli 2011
Sted
Bærum
Endelig er der min tur :D

Var en liten tur og besøkte min gamle tante i nærheten av New York. Jeg benyttet sjansen til å bestille noen småsaker som jeg kunne plukke opp når jeg var der.

ub1.jpg

To esker lå å ventet på meg.

ub2.jpg

Måtte bare åpne dem med en gang.

ub3.jpg

En Seiko- og en Hamiltoneske.

ub4.jpg

ub5.jpg

Et monster og en Khaki Field :D
Lysten på et monster økte i takt med alle som ble pakket opp på sonen. Jeg måtte jeg bare ha en.
Khakien har jeg tenkt å gi til guttungen (11) til jul. Han er fasinert av mekanikk, deriblandt klokker med vindu i baklokket. Tror 38 mm skulle passe bra til en 11-åring.

ub6.jpg

ub7.jpg

På armen...

ub7-1.jpg

Vel hjemme utstyrte jeg monsteret med en orange Nato. Guttungen fikk øye på den og spurte pent (maste) om han kunne låne den noen dager. Ok, et par dager da, men ikke mist den ….. :eek:

Håper ikke armen hans blir lengre av vekten ;)

Gratulerer med standard stridsutrustning - Orange Monster;)

Tenker 11-åringen blir glad for den Hamilton'en til jul. Flott klokke og fin størrelse for en ung mann.
Her har junior fått smaken på alt for store klokker, og det er vel ikke lenge før jeg må låne bort Aquatimeren på 44mm.

Fantastisk gave til guttungen! Hamilton Khaki Field er utrolig fete, har tenkt på å kjøpe en slik en god stund (de ser best ut på lær reim etter min mening, som jeg ser du gikk for!).

Seiko Monster er jo aldri feil heller. ;)

Grattis!

Orange Monster er jo flott, og jeg må si at Hamilton Khaki Field så ut som et tivelig bekjentskap. :D
Spørsmålet nå er vel om du noensinne får tilbake Monsteret fra poden... To til han og ingen til deg...:p

Gratulerer med klokker. Den litt større Khaki King var mitt første(og eneste) AD kjøp. Veldig fin klokke.