Tougher Than the Rest

Todda

Støttemedlem
Medlem
14. mars 2013
Denne måtte prøves. Et merke som aldri har gitt meg noe. Før jeg så denne. Jeg likte den første gang jeg så den på nettet, og jeg likte den enda bedre da jeg fikk prøve den. Rart å se på en sekundviser som ikke oppfører seg normalt, men det får stå sin prøve. Hva kan det være?

Eska ser ut til å ha fått seg noen slag. Men det bør ikke bety noe. Denne har vært kjørt over av en tanks. Forhåpentligvis slipper jeg å teste akkurat denne kvaliteten ved klokka.
IMG_1885-inox-pakke_zpsa54166eb.jpg

Hvis du fremdeles ikke har skjønt hvilken klokke dette er, bør kanskje en halv logo avsløre innholdet?
IMG_1886-inox-eske2_zps84485903.jpg

Jepp. En quartz. Victorinox INOX:
IMG_1887-inox-i-eske_zpsd688826d.jpg

På armen. Relativt stor, men behagelig på:
IMG_1891-inox-wrist-1_zps0d9ac9a8.jpg

Og hvis jeg skulle være så uheldig å bli overkjørt av en tanks eller falle fra ti meter rett i betongen - en bumper (tror ikke denne kommer til å bli mye brukt, gitt):
IMG_1892-inox-wrist-bumper_zps6e0c85da.jpg

Så får vi se hvor mye armtid den får...

Takk for titten!

Tøffe Todda (kan kalle meg det nå)

Grattis med undestructible! Dette er vel selve B`en i Beater :) Og artig at Quartzen har fått en ørliten renesanse her inne med denne, kan det virke som

Grattis!
Jeg må jo innrømme at jeg har endt opp med akkurat lik klokke:eek:

Ja - det er Quartz....men, det er en veldig, veldig kul Quartz:mrgreen:

Har vurdert denne selv. Liker designet veldig godt. Får bare se om jeg karrer meg til å legge en quartz til inn i samlingen. Gratulerer så mye! Nyt den :)