Tour de France 2016, TV2 Tourmanger, TS liga

Medlem
6. nov. 2014
Sted
.
Hei.
Jeg har også i år opprettet en egen TS liga som i fjor.

Link til Tourmanager: http://tourmanager.tv2.no/CleverTV/no/tv2/fantasy/182/userhome.do

Direktelink til TS ligaen: http://tourmanager.tv2.no/CleverTV/...Id=208439&prizePeriodId=3136&positionType=TOP

Opprett et lag og meld deg inn i Tidssonen ligaen. Pinkode kan ses under.

I fjor la jeg ut resultatene her etter hver etappe. Det tok tid, og vil antakeligvis ikke bli gjort i år. Men det kan hende jeg legger ut resultatene med jevne og ujevne mellomrom.

0CE97813-4764-4E75-A6B8-63450A201DBF_zpsvcecejxy.png

Påmeldt. Håper flere blir med på dette:)
Ja, vi trenger flere!
Akkurat nå er vi 6 stk fra forumet + Chr. Paasche som ekspert.
Men som i fjor regner jeg med at det strømmer til flere de første dagene i rittet.

1. etappe er over, og det ble spennende på slutten som vanlig. En stor massevelt i spurten sendte flere ryttere til sykehus.
Stillingen i TS ligaen:
CA09CDF8-ACC8-43C0-9F02-ADD524D2BDD4_zps2ohhfzuq.png

12. etappe i dag. Må være tidenes dramatiske avslutning i nyere tid. Jeg eller de fleste andre har aldri sett den gule trøya begynne å jogge uten sykkel! Kaotisk de siste 2 km med altfor gærne tilskuere som gjorde at flere ryttere gikk i bakken og/eller kræsjet inn i motorsykler. Servicebilene var laaangt bak.
Jeg satt selv foran tv'n med kroppen i helspenn.
Heldigvis for Froome'y ble resultatlisten fryst på det punktet og han slapp å miste 2 min og den gule trøya. Det er bekreftet at B. Mollema har lagt inn protest på dette. Protesten blir behandlet i dette øyeblikk.

Uansett, her er resultatet for TS ligaen etter dagens etappe:
D031721B-039D-4717-9496-C72DEE6EBA36_zpstgifzjva.png

• Liker
Reaksjoner: Ban
Ja den etappen var helt vill! Synes imidlertid det er litt dårlig sportsmanship av Mollema og Trek å legge inn protest:confused:De burde være fornøyd med å få lik tid som Roche og Froome og 19 sek på de største konkurrentene. Ikke stod det om etappeseier heller.

• Liker
Reaksjoner: RemiWM
Enig i at det et litt rart at Mollema legger inn protest. Når det er sagt, så hadde han jo akkurat kjørt seg opp til Froome og Porte, og virket utvilsomt frisk i beina. Det KAN selvfølgelig hende han kunne støtet mot toppen hvis spesielt Froome var sliten. På den annen side, når Froome ser sliten ut, så tar han bare et magadrag, øker frekvensen til 110 rpm, og suser fra resten. Alt i alt helt fair at det ble korrigert, synes jeg.

• Liker
Reaksjoner: Ban
Enig @frj , Mollema så veldig sprek ut og det er godt mulig han kunne tatt noen sekunder på Froome, men jammen kunne det gått andre veien også. Uansett synes jeg også det var fair å annullere etter krasjen.