TRÅDEN KAN SLETTES - JEG KAN IKKE NÆNNE AT SÆLGE DET ! :-)

Medlem
24. juni 2009
Innlegg
1
Fantastisk flot Omega Constellation i den store udgave og med 100% original Pie Pan skive, der bogstaveligt talt fremstår som ny uden spor af patina.

Urkassen er i guld på stål og med en diameter på 36 mm. Den originale krone med Omega logo er skult i kassens rand og glasset er det originale med graveret Omega logo på indersiden.

I uret ligger et af Omegas allerbedste automatiske værker caliber 561, der, på trods af at uret er fra 1964, fremstår som nyt.

Uret leveres i en original boks i god stand med tilhørende yderboks, der dog er noget misfarvet af tidens tand.

Uret befinder sig i Danmark. Pris DKK 7.500,-. Prisen er fast og kan ikke diskuteres.

Model: Omega Constellation.
Årgang: 1964.
Kasse: Rund "oversize" i guld på stål i flot stand. Bagkasse i stål med "Observatorie" logoet i guld Diameter: 36 mm uden krone (kronen er skjult i urkassens rand).
Skive: Lys 100% original Pie Pan skive, der fremstår som ny. Applikeret Omega logo og stjerne, samt timemarkeringer.
Rem: Mørk brun genuine lizard.
Værk: Automatisk cal. 561.
Serienr.: 21272299.
Ref.nr.: 168.004.

Alle billeder er af det aktuelle ur, blot monteret med andre remme.

P1180010-1.jpg


P8100015-1.jpg


P7220137-1.jpg


P7220141-1.jpg
 
Re: FS - 1964 Omega Constellation Pie Pan med org. boks

Ajaj, nå er det trist å være student med dårlig råd! Utrolig fin klokke!

Lykke til med salget...
 
Re: FS - 1964 Omega Constellation Pie Pan med org. boks

Hillmar skrev:
Ajaj, nå er det trist å være student med dårlig råd! Utrolig fin klokke!

Lykke til med salget...


Tak skal du have, Hillmar :)

Den sidder på min arm i aften og er også det ur af dem alle sammen, som jeg har mindst lyst til at sælge.

Men jeg har besluttet at sælge min lille samling af ure, for derved at kunne finansiere drømmeuret: Rolex Deadweller Deepsea.

Jeg skal udsendes til Afghanistan i februar næste år og det er tanken, at Deepsea´en skal følge mig derned og i øvrigt være det ur, der skal gå i arv til min søn, når jeg engang ikke er mere.

Mine tanker om "det ultimative missionsur" kan læses i denne tråd på vintageure.dk: http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=10046
 
Re: FS - 1964 Omega Constellation Pie Pan med org. boks

PBR er kendt bruger på "vintageure.dk" i vores forum, og uden at ha købt af ham, eller kende ham personligt, kan jeg roligt, ud fra mange indlæg og omgange på vintageure.dk sige, at han er en jeg helt uden mindste problem ville ture købe fra.
Der er i mine øjne lækre klokker som her kan fås til rimelig pris
vh
 
Re: FS - 1964 Omega Constellation Pie Pan med org. boks

hannover_dk skrev:
PBR er kendt bruger på "vintageure.dk" i vores forum, og uden at ha købt af ham, eller kende ham personligt, kan jeg roligt, ud fra mange indlæg og omgange på vintageure.dk sige, at han er en jeg helt uden mindste problem ville ture købe fra.
Der er i mine øjne lækre klokker som her kan fås til rimelig pris
vh


Tak for de pæne ord, Hannover !! :)

Uden tøven overhovedet, kan jeg sige det samme om dig !!