Tråden for oss som lever på natten...

Medlem
25. juli 2012
Sted
Troms
Det ser sånn ut at det fins en del ugler på TS...
Kanskje er det på tid å samle seg på sentprat: Drittsent eller bare tidlig nok?
Ingen post før kl 3:00 er tillatt:mrgreen:

Ja, hva som skjer her kl 5:00?
Kompisen sover i timen:rolleyes:

Oppsett av kjøreliste for mine kollegaer, såpass de har orden på sakene når de kommer på jobb og jeg drar hjem og finner senga..
Samt noe James Bond, selvsagt på engelsk..

D9207C8D-C7E4-4DA1-97D8-8E2C5B6AFB1F_zpshf4vryx8.jpg

Tilfeldighetene vil ha det slik at jeg også er døgnmessig kvalifisert til rable litt i denne tråden i dag.
Mitt ønske om å delta i denne tråden er derimot proporsjonalt med fjordhammeren sin fascinasjon for Rolex sitt kulelagersystem på rotoren i 3135-verket.

Neida, jeg skal bidra litt konstruktivt,

Jeg kikker litt på en Rolex pepsi 1675, og har brukt noen uker på å lese meg opp. Det er mye en skal vite før man kan gjøreet trygt kjøp. Men jeg er redd jakten i seg selv vil oppleves mer spennende og givende enn å faktisk eie uret. Jeg har derfor satt en frist til Jan.'16 til å faktisk gjennomføre en handel.

Tilfeldighetene vil ha det slik at jeg også er døgnmessig kvalifisert til rable litt i denne tråden i dag.
Mitt ønske om å delta i denne tråden er derimot proporsjonalt med fjordhammeren sin fascinasjon for Rolex sitt kulelagersystem på rotoren i 3135-verket.
.

Må ikke finne på å kalle @Hammerfjord for fjordhammeren @ErikR :eek:

Redigert av en moderator:
ErikR

Må ikke finne på å kalle @Hammerfjord for fjordhammeren @ErikR :eek:

Nei.. @ErikR, jeg har ingen fascinasjon for Rolex sin akilleshæle: Det er bare morsomt noen ganger...
Alle snakker om den kulelager mangel over internet og faktisk det var ikke meg en gang som snakket mest om det på TS;)
http://www.tidssonen.no/forum/urmakeri-og-diy-30/rolex-normalt-med-klankelyd-fra-rotor-17070/

Og jeg tåler "fjordhammeren" kallenavn med glans:mrgreen:
Jeg ble kalt for mye verre her på TS:rolleyes:

God natt alle sammen...

Redigert av en moderator:
Serier er det nattene går til her. har jo ikke tid til å gjøre det jeg vil på dagen så da blir det natten