Trøste utpakking..

S

Slettet bruker 1645

Guest
Følte meg litt nedenfor etter sykehus besøket jeg hadde i dag (måtte vist inn å operer på nyåret)

Så da er det godt jeg hadde en klokke som venta på posten! :D

Hint Hint :eek:
[video=vimeo;17840692]http://vimeo.com/17840692[/video]
Trykk for å se videoen! :cool:

Alltid hyggelig å ha en klokke som venter hjemme :) Jeg tar å gjetter på en Orange Monster :p

Kjipt å operere, men blir som regel bedre etterpå. Er hvertfall min erfaring. Uten å spekulere i hva du skal operere, mitt råd er. TREN NOE INNMARI før du opererer da du mister en del muskelmasse om du ligger litt på sykehus. Og for guds skyld, tren minst 4 ganger i uken i 3 mnd eller mer ette roperasjonen. Muskelatur holder alt på plass vettu.

Når det er sagt, grattis med nye Seiko Monster.

Enda en Monster

Ser jo her inne at jeg hadde kjøpt feil Monster, altså ikke den oransje, så måtte jeg jo ha en av dem også..
Kjøpt her på sonen, kjempe kjapp levering, tommelen opp =)

Båxen:
DSCF1819.jpg

Den var ikke så lett å åpne, så måtte ta det skarpeste i skuffen :D
DSCF1787.jpg

DSCF1788.jpg

Godt pakket inn slik som den forrige Monsterklokken var. Det kan vi like!
DSCF1789.jpg

DSCF1790.jpg

Denne var ikke lett å åpne, men alt går med rett redskap ;)
DSCF1791.jpg

Skal inn å operer kneet, igjen.... =/

Mistet alt av muskler som var i det beinet i vinter, så driver å trener det opp så godt det lar seg gjøre hos fysio =)
Får håpe det blir bedre ja.. Funker ikke sånn det er nå ihvertfall ;)

Monstrøst! (knegg knegg) Gratulerer! Håper beinet kommer seg. Jeg synes nå for øvrig den svarte er finest :)

Monstrøst! (knegg knegg) Gratulerer! Håper beinet kommer seg. Jeg synes nå for øvrig den svarte er finest :)

Jeg veit ikke helt hva jeg syntes enda.. Annet enn at den Seiko lenka var veldig skranglete ;)

Grattis!

Gøy med en i hver farge, men til den prisen kan man kanskje koste på seg såpass...
Gleder meg til min egen ankommer postkontoret! :cool:

Hmm. Jeg har lest flere steder at Monster-lenka visstnok skal være meget bra i forhold til pris, så det var interessant info.
Åja, den er fin liksom.. men virker ikke veldig solid i mine øyne!
Grattis!

Gøy med en i hver farge, men til den prisen kan man kanskje koste på seg såpass...
Gleder meg til min egen ankommer postkontoret! :cool:

750,- levert på døra etter 2 dager er ikke akkurat ran nei! ;)

Gratulerer! Den står på seikolisten min... Men var noen som knabbet den til 750,- før meg! ;)

Han hadde 7 meldinger i inn boksen.. men men.. Sånn går det når folk står opp så seint! ;) hihi

Slutte å bare prate om det...... og gjøre det!

Nå må jeg bare få meg en av disse! Veldig tøff!

Gratulerer