Trege urmakere

Medlem
24. aug. 2009
Innlegg
420
Sted
Oslo
jeg har nå hatt Portugueseren min til reprasjon i 10 uker hos Alf Lie.
Problemet var at den ene "trykkeren" på kronografen var løs og måtte byttes. De måtte da bestille deler direkte fra IWC. Det viste seg derimot å være problematisk.

Hver gang jeg ringer å spør hvordan det ligger ann, får jeg beskjed om at de skal purre på delene "tidlig neste uke". Men ingenting skjer.

Jeg er sikker på at det hadde tatt kortere tid å gå til Sveits, hente deler, gå hjem igjen, lære seg å bytte en trykker for så å bytte den selv.

Noen som har noen lignende erfaringer?
 
JAAA. Dette har jeg erfart tidligere. Sendte inn min Aquatimer for stor service i Sveits.
Det tok 4 MNDR!!!!! Samme purre "rutine" som du beskriver. Mitt inntrykk er at det er fabrikken som er problemet.
Folkene på Alf Lie er supre! Mens derimot kundeservicen på fabrikken er rævva! :evil:
 
Ett tredjedels år i venting på å få tilbake klokken fra service er intet mindre en skammelig! Makan til sirupræv burde det ikke i all kundevennlighet være lov å tillate seg. Vet også at Breitling bruker 2-3mnd på batteriskift på Emergency-uret. Sinnsykt! :D