Hei alle som vil si sin mening om en speedmaster.
Jeg står å skal ha en speedmaster. Og trenger noen kloke ord! Budgett 30.000
Opptrekk Vs automatik.
Let spørsmål egentlig, jeg ville altid velger en opptrekk når man snakker om speedy "gammel" model ( eldre en 1980 ?)
Men men men.. Hva hvis man skal kjøpe en NY speedy fra 2014. Hadde DU da kjøpt en opptrekk, for å "bevare" historikken, kanskje åpen bak for å se inn til det vakre urverket?
Men er det ikke snart å kjøpe en ny klokke med nytt automatisk urverk?
Dvs tankegangen er :
Ny klokke automatik
Gammel klokke opptrekk
Men så tenker jeg igjen, vil det koste mere å holde en gammel klokke i live med tanke på service ?
Hvis den nesten kun blir brukt til pent og noen sommer dager osv.
Eller er ikke det noe å tenke over.
Er det lurere å kjøpe en ny automatisk speedy hvor serviceintervallene er høyere, men kanskje også prisen.?
Lenke eller ikke er ikke noe å fundere over. Skal ha en lærreim på den uansett
Så jeg spør deg nå!!! Hvilken speedy ville du valgt hvis du hadde 30.000 til rådighet ( ja du må holde budgettet)
På forhånd tusen takk.
Jeg står å skal ha en speedmaster. Og trenger noen kloke ord! Budgett 30.000
Opptrekk Vs automatik.
Let spørsmål egentlig, jeg ville altid velger en opptrekk når man snakker om speedy "gammel" model ( eldre en 1980 ?)
Men men men.. Hva hvis man skal kjøpe en NY speedy fra 2014. Hadde DU da kjøpt en opptrekk, for å "bevare" historikken, kanskje åpen bak for å se inn til det vakre urverket?
Men er det ikke snart å kjøpe en ny klokke med nytt automatisk urverk?
Dvs tankegangen er :
Ny klokke automatik
Gammel klokke opptrekk
Men så tenker jeg igjen, vil det koste mere å holde en gammel klokke i live med tanke på service ?
Hvis den nesten kun blir brukt til pent og noen sommer dager osv.
Eller er ikke det noe å tenke over.
Er det lurere å kjøpe en ny automatisk speedy hvor serviceintervallene er høyere, men kanskje også prisen.?
Lenke eller ikke er ikke noe å fundere over. Skal ha en lærreim på den uansett
Så jeg spør deg nå!!! Hvilken speedy ville du valgt hvis du hadde 30.000 til rådighet ( ja du må holde budgettet)
På forhånd tusen takk.