Trenger råd / hjelp ved salg av ur!

Medlem
7. jan. 2014
Sted
Hole / Buskerud
Jeg har lagt ut en klokke på finn.no. De som svarer er engelsktalende mennesker, de vil kun betale via PayPal.

Jeg vil at de skal bruke "trygg betaling" via PayEx på finn.no, dette vil de ikke!

Hva er grunnen til at ikke ønsker å betale via finn.no?

Jeg skrev min e-post adresse i annonsen, det betyr at de skriver til meg direkte og ikke via finn.no, kanskje dette er en feil av meg?

Jeg har veldig liten lyst til å bli lurt!!

Jeg har lagt ut en klokke på finn.no. De som svarer er engelsktalende mennesker, de vil kun betale via PayPal.

Jeg vil at de skal bruke "trygg betaling" via PayEx på finn.no, dette vil de ikke!

Hva er grunnen til at ikke ønsker å betale via finn.no?

Jeg skrev min e-post adresse i annonsen, det betyr at de skriver til meg direkte og ikke via finn.no, kanskje dette er en feil av meg?

Jeg har veldig liten lyst til å bli lurt!!

Når magefølelsen din tydeligvis tilsier at det kan være noe muffens (ellers hadde du ikke skrevet det innlegget du har gjort) så syns jegdu bare skal droppe det.

Personlig ville jeg vært skeptisk allerede ved henvendelsen på engelsk, og dersom kjøper i tillegg ikke ville rettet seg etter mine (rimelige) premisser for betaling hadde jeg styrt unna.