Treningssenter - Hvor trener du ?

Medlem
26. jan. 2009
Innlegg
1.943
Sted
Ålesund
Lurer på hvor folket trener ?

Selv holder jeg pr dags dato til på SATS på Skøyen. Kanskje trener vi på samme studio som andre medlem, uten at vi er klar over det ? :D
 
Skogen.

Riktig nok den versjonen av skogen som har grusvei..

DSCF4689.JPG


Er mest gå og joggeturer på meg for tiden. Planen er vel å starte å trene på Sats Sandsli i Bergen.
 
Hvor lønner det seg å raide garderobeskapene?

Ikke at jeg tror at trådstarter har noen som helst baktanker eller intensjoner om noen kriminelle handlinger, men det begynner å komme fryktelig mye personlig informasjon på forumet.. Bare et tips om å ikke utlevere for mye før dette utvikler seg til et oppslagsverk for kriminelle ;)
 
Lurer på hvor folket trener ?

Selv holder jeg pr dags dato til på SATS på Skøyen. Kanskje trener vi på samme studio som andre medlem, uten at vi er klar over det ? :D

Jeg trener på Elixia på Skøyen, rett på andre siden av veien for deg, Reidar!:cool:
 
Det så morsomt ut Braute. Har du løpt hele og ble i så fall tiden din? Må sette meg mål så jeg får se hvor hardt jeg må trene fremover ;)
 
De tøffe gutta løper selvsakt hele he,he...;)

Artig og koselig løp på underlag som er snillt mot kroppen, i motsettning til en maraton på asfalt.
Tidsmessig tar det litt tid da løypa er veldig kuppert, om man er i halvbra form og f.eks trener 2-3 ganger i uka så snakker vi om tider på ca. 3 t.
 
Trener på sats Åsane og Sandviken to ganger i uken. samt at jeg spiller amerikansk fotball på Bergen storm