Vurderer sterkt og trekke salget av Breitlingen,liker den faktisk meget godt. Men kunne tenkt meg en Rolex SD.Herlig samling! Og skikkelig flotte bilder, takk for at du deler.
Skal en ny klokke inn etter du får solgt breitlingen slik at du opprettholder en triosamling?
He he.....Japaneren ble kick startet for anledningen.Her var det orden i rekkene ja! Men japaneren marsjerer noe raskere enn de andre. Reprimande!
Flotte bilder!
Fine bilder. Nå ser jeg hvor stor den seikoen er også. Voksen klokke det også.
Er usikker på videre ferd.....men ønsker en Rolex SD inn. Vi får se.Flott, flottere, flottest. Virkelig fin samling, venter spent på hva som evt skal erstatte Breitlingen? Eller skal de degraderes til en duo? Virkelige flotte bilder
Et sterkt bilde ja ....Superkult Hombre!
Chili+Omega var en hot hit
Vurderer sterkt og trekke salget av Breitlingen,liker den faktisk meget godt. Men kunne tenkt meg en Rolex SD.
Har vel konkludert med at Stratosen er litt for lik de andre jeg har.Ah ok. Husker du snakket om en Zenith stratos for en liten stund tilbake i SP, og om en mulig bytteavtale med Lervik. Det ble ikke noe av da? Ellers skjønner jeg godt om du velger å beholde den...
Har vel konkludert med at Stratosen er litt for lik de andre jeg har.
Vi får se det litt an.....
Er i kontakt med en kar om en 2001 Rolex SD uten kjent siste service. Alt av tilbehør et med. Pris ca kr 37K.....syns det et 5k for mye når service kan være påkrevd nå.....
Litt vrient dette med service når man kjøper klokker.Vurderer et tilbud på en 2009 Rolex som egentlig nå straks skal på service. Men klokken er priset som om ...osv!Spør Ronnie om hvor dum du må være for å ta service en klokke