Trippel unboxing

Medlem
31. juli 2010
Sted
Stavanger
Yes! Da var pakken endelig i hus etter 5 dager med "endeløs venting"

Oi! 2 bokser i samme sending?
IMG_2528.jpg

IMG_2530.jpg

Det dreier seg altså om en Seiko og en Bulova?!

Seiko først. De flittigste av dere ser fort hvilket ur det dreier seg om? 6R20..
IMG_2531.jpg

Og der var'n
IMG_2535.jpg

I nærmere ettersyn
IMG_2537.jpg

Casebacken hadde en sticker jeg ikke fikk av. Turte ikke å ta i for mye i tilfelle den egentlig ikke skal tas av?..
IMG_2538.jpg

Jepps, så til nummer 2:
IMG_2539.jpg

Og der var den også!
IMG_2541.jpg

Noe spesielt caseback? Bare halve delen av verket er synlig. Virker som det er litt mye plass i kassen og kanskje derfor litt dumt å vise for mye "tomrom"? Særlig dekorert er heller ikke. Litt skuffende. Hmm. Med sine 44mm er jo klokken ganske stor, men jeg trodde jo ETA Valgranges (A07.161) var større enn f.eks ETA 7750 og i sin tid ble designet til ur over 40mm og derfor at det skulle se litt bedre ut?
IMG_2545.jpg

Nesten 15mm i høyden merkes også:
IMG_2546.jpg

Obligatorisk WS (lenken må tilpasses, med andre ord her ryker det mange ledd. Derfor ser det kanskje litt voldsomt ut)
IMG_2547.jpg

Den tredje unboxingen er ikke så veldig spennende. Denne ble kjøpt i Tyrkia..Jeg fallt litt for uret og prøvde å gjøre litt research men ble ikke mye klokere. Skulle egentlig gi det vekk til fruen som surprise da hun ikke har klokke(!). Men klokken ville hun ikke ha så derfor har jeg arvet den tilbake. Egner seg kanskje som dressur på en regnfull dag. Næh, egentlig angrer jeg på dette uret når jeg tenker meg om.

Denne får dermed redusert spalteplass i unboxing'en
IMG_2552.jpg

unboxing familiebilde
IMG_2553.jpg

Den gamle seiko-beateren har nå fått en storebror (venter fremdeles på at Zenithen skal komme hjem til far etter 5mnd på service..
IMG_2554.jpg

Beklager dårlig bilder:-x

Grattis med en overflod av nye klokker!

[Casebacken hadde en sticker jeg ikke fikk av. Turte ikke å ta i for mye i tilfelle den egentlig ikke skal tas av?..
IMG_2538.jpg

Denne klokka har jeg også i boksen, dette er mye klokke for pengene! Det er ikke noen sticker bakpå min i hvert fall :)

Gratulerer med flotte ur! Likte spesielt godt seikoen. :) Når det kommer til dette klistremerket bak kan jeg ikke tenke meg noe annet en at det skal av.

Gratulerer!
Den Seikoen har jeg lurt litt på, men så kom jeg frem til at jeg må vente med flere "vente-ur".

Bare å sende PM når du ombestemmer deg, jeg har en pen en som samler litt støv for tiden, den er litt stor for meg :)