CW C60 Forum Limited Edition Blue “Scooter” kom i mars 2012. Jeg kjøpte den ny, og den har kun vært brukt noen få ganger hjemme. Det er mer enn fire år igjen av garantien (Christopher Ward gir fem år garanti!). Den er #18 av kun 50 laget. På baklokket står det 018-100. De første 50 var blå, mens 51-100 hadde rød skive og blank bezel.
Merket er ikke så kjent i Norge. CW selger kun gjennom egen nettbutikk. Deres mål er å lage "the cheapest most expensive watches in the world." Klokkene er "Swiss made". De har høyere kvalitet enn prisen skulle tilsi. Mye klokke for pengene med andre ord.
Features
> Swiss made
> Automatic movement
> 38 hr power reserve
> Marine grade stainless steel case
> Uni-directional bezel
> Screw-in crown and back plate
> 30 atm (1000 feet) water resistant case
> 4.0mm Anti-reflective sapphire crystal
> Adjustable bracelet with easy opening butterfly clasp
> Super-Luminova indices, bezel marker and hands
> Unique engraved individual serial number
> Beautiful presentation case and owner's handbook
Technical
> Diameter: 42mm
> Height: 13mm
> Weight: 189g
> Calibre: Sellita SW200-1
> Strap: 316L Stainless Steel
> Vibrations: 28,800 per hour
Klokken fremstår som ny, bortsett fra noen skraper på baksiden som lenken lagde . Se bildene.
Den kommer med original ytre og indre boks, alle papirer og ubrukt pussefille fra CW. Lenken er justert til å passe håndledd på 17cm, og tiloversblevne ledd medfølger.
Jeg ønsker 3900 kr + eventuell frakt. Til sammenligning vil en vanlig non-limited svart C60 koste 4600 kr inkl. mva, gebyr og frakt fra UK. Ftf i Oslo eller Bærum mulig.
Send PM.
Her er tre bilder av klokken:
Her er en kort video (ikke min):
[video=youtube;dgaaQ_m56GU]http://www.youtube.com/watch?v=dgaaQ_m56GU[/video]
Her er noen bilder som ikke er mine:
Merket er ikke så kjent i Norge. CW selger kun gjennom egen nettbutikk. Deres mål er å lage "the cheapest most expensive watches in the world." Klokkene er "Swiss made". De har høyere kvalitet enn prisen skulle tilsi. Mye klokke for pengene med andre ord.
Features
> Swiss made
> Automatic movement
> 38 hr power reserve
> Marine grade stainless steel case
> Uni-directional bezel
> Screw-in crown and back plate
> 30 atm (1000 feet) water resistant case
> 4.0mm Anti-reflective sapphire crystal
> Adjustable bracelet with easy opening butterfly clasp
> Super-Luminova indices, bezel marker and hands
> Unique engraved individual serial number
> Beautiful presentation case and owner's handbook
Technical
> Diameter: 42mm
> Height: 13mm
> Weight: 189g
> Calibre: Sellita SW200-1
> Strap: 316L Stainless Steel
> Vibrations: 28,800 per hour
Klokken fremstår som ny, bortsett fra noen skraper på baksiden som lenken lagde . Se bildene.
Den kommer med original ytre og indre boks, alle papirer og ubrukt pussefille fra CW. Lenken er justert til å passe håndledd på 17cm, og tiloversblevne ledd medfølger.
Jeg ønsker 3900 kr + eventuell frakt. Til sammenligning vil en vanlig non-limited svart C60 koste 4600 kr inkl. mva, gebyr og frakt fra UK. Ftf i Oslo eller Bærum mulig.
Send PM.
Her er tre bilder av klokken:
Her er en kort video (ikke min):
[video=youtube;dgaaQ_m56GU]http://www.youtube.com/watch?v=dgaaQ_m56GU[/video]
Her er noen bilder som ikke er mine: