Trukket: Glashutte Original PanoMaticVenue

Medlem
3. aug. 2009
Sted
Planet Earth
Heisann!

Tenkte gjøre litt opprydding/fornying/suppleringer i samlingen, og legger dette kjære urverk ut på en liten markedstest.

Glashütte Original - PanoMaticVenue

P1010049-1.jpg

Elegant og velholdt ur, fullt utstyrt med alle bokser og papirer.
Det er rett og slett for lite armtid på det, og følgelig må noe annet overta plassen.

Mer "facts & figures" og bilder kan sjekkes ut på galleritråden min; - "Moore's samling".

Prismessig ligger det i sjiktet 43.

Uret selges i Oslo.

;)

Skulle virkelig ønske jeg kunne slå til på alle tre her, eller i det minste bare en.. meeeen :(

Satser på at disse urene kommer i gode tidssonen.no-hender!

Bump'er denne.
Og kjører den ned til moderate 40k.

Ja, og så kunne jeg vel samtidig nevnt at jeg sonderer markedet etter en Rolex Datejust II og Girard-Perregaux Richeville.
Noen som vet noe om sådan tilgjengelig - for et mulig bytte e.l....?
;)

er selv eier av en pano. hvis ikke hadde jeg kastet meg over denne for lenge siden. en nydelig klokke til en fantastisk pris.

er selv eier av en pano. hvis ikke hadde jeg kastet meg over denne for lenge siden. en nydelig klokke til en fantastisk pris.

Den kan jeg være enig i, anhostma.
Så enig at jeg i denne omgang trekker den for salg og lar den få den wrist-time den fortjener fremover.
Dessuten; - en samling må nesten inneholde en GO og et ikon fra deres Pano-serie.
;)

Kunne ikke vært mer enig Moore. En samling av ditt kaliber kan ikke være bekjent av å mangle en GO (til nød går det an hvis man har en A. Lange i stedet :)). Jeg kjenner jeg er glad for at din nydelige GO fortsatt har et godt hjem.

Takk!!!!

Jeg har måttet finne frem tvangstrøye for å hindre meg selv i å slå til på et eller flere av urene dine når denne tråden har blitt bumpet.