Speedmaster Pro med hesalite glass, kjøpt hos Lervik ur november 2011. Denne har refnr. 35705000, 1861-verk, manuelt opptrekk og hesaliteglass.
Alt av bokser og papirer medfølger, jeg har også den opprinnelige kvitteringen.
Meget sparsommelig brukt og stort sett på nato eller lærreim, så lenken er i veldig god stand.
Hairlines finnes selvfølgelig både på kasse og lenke, men forholdsvis lite til å være et 5 år gammelt ur. Se bilder.
Det finnes en liten ding i bezelen kl. 7. Denne er så liten at jeg ikke ser den ( noe svaksynt har jeg vel blitt med årene) til vanlig. Men jeg kjenner den med fingeren og den er der. Den er så vidt synlig på bildet hvor jeg holder klokken i hånda.
Holder tiden godt, + 4-6 sek/døgn og har god gangreserve. Jeg kjøpte denne i våres her inne og den har til min kjennskap ikke vært servet siden den var ny. Ser for meg bytteverdi rundt 29K.
Jeg er primært ute etter å bytte til en eldre Explorer 2 med hvit skive med penger din vei avhengig av stand osv. Boks og papirer er et pluss, men ikke et must. Dersom dette ikke finnes ser jeg gjerne at den kommer med noe papirer som bekrefter at den er ekte.
Holder til i Fredrikstad og ser for meg en f2f handel. Kan vel forsåvidt også sendes, men da er det en fordel om du har endel GG-referanser.
Jeg har også en del GG referanser. Disse finnes i GG-tråden.
Medfølger forresten svart nato, kul nylonstrap fra Gasgasbones og en lærreim jeg har laget.
Hyl ut om du har spørsmål eller om jeg har glemt noe
Flere bilder av klokka finnes på IG. https://www.instagram.com/eaglestraps/
Redigert: