Enig med deg, men blir fort litt skeptisk selv om det kommer noen og kjøper klokke av meg for kontanter. Liker ikke å gå rundt med dem og hørt at det blir ettersyn fra bank om en setter inn beløp over 10K pr. dag? Usikker på om dette stemmerAlltid morro å lese kommentarfeltene til sånne saker, for der kommer alle jantetrollene frem og sabler ned alle som kjøper noe som koster mer enn ei ukelønn fra NAV til sin egen forlystelse.
Gi meg styrke...
Pappapermen din er basert på din nåværende grunnlønn, så det er mer enn 3900kr i ukenEnig med deg, men blir fort litt skeptisk selv om det kommer noen og kjøper klokke av meg for kontanter. Liker ikke å gå rundt med dem og hørt at det blir ettersyn fra bank om en setter inn beløp over 10K pr. dag? Usikker på om dette stemmer
Er selv pappaperm NAVer nå, så ikke mobb oss NAVere
Sikker på at jeg får mer en 3900,- i uka? Hadde jeg bare vært så heldigPappapermen din er basert på din nåværende grunnlønn, så det er mer enn 3900kr i uken
For all del, man bør kanskje utvise sunn skepsis til kontant oppgjør, men som poengtert i saken - at folk handler kontant er ikke uvanlig.
Fattern liker ikke handle med kort, og unngår det så fremt han kan. Han går ikke rundt med titalls tusen på seg, men noen er det jo.
???Sikker på at jeg får mer en 3900,- i uka? Hadde jeg bare vært så heldig
..er faktisk ikke så sikkert at jeg får mer enn det pga min grunnlønn.. ikke sikkert at jeg har grunnlønn en gang