Trykt Kjøpe klokker online fra utlandet?

Velkommen til Sonen for klokkeentusiaster! Håper du finner hulen vår inspirerende og kunnskapsgivende!

Det er mange veldig gode utenlandske butikker som er online, også på EBay. EBay er et sammensurium av seriøse og useriøse aktører, men en ledesnor kan være antall gode tilbakemeldinger selger har fra tidligere handler. Jeg har selv et knippe forhandlere på EBay jeg har brukt ved flere anledninger, og aldri hatt dårlige erfaringer heldigvis. Holder meg til de faste, så jeg vet hva jeg får.
Ellers kan appen Watchsea24 for iPhone og iPad være en kilde til utenlandske leverandører.
Når det gjelder Tissot fra Singapore: Det KAN være risky, men husk at det er fullt mulig å kjøpe Rolex her i Norge, selv om de lages i Sveits ;)

BTW: Det er ikke mye å spare på å kjøpe Tissot eller andre relativt rimelige ur fra EBay- husk at du skal legge til toll og frakt på prisene du finner på EBay....

Redigert:
Hvordan er det å kjøpe feks breitling på ebay a? Står den er ekte men uten papir og eske. Selgern har bra ref, men blir veldig usikker

Papirer og esker får du også kjøpt fake på nett, så det er ikke noen garanti. Vil anbefale deg å poste bilder av den her på sonen- mange vaktsomme øyne som kan spotte en fake. Jeg har blitt reddet angående fake Breitling tidligere av mer kunnskapsrike sonemedlemmer. Vi har en egen tråd for slikt her inne. Når det er sagt, er vel Breitling ett av de mest kopierte merkene i verden...

Er enig med de over, dersom selger ikke har egne bilder av det aktuelle uret så vet du aldri hva du får. Stay clear!