TS kalender 2012 - Hårete mannearmertråden!

Medlem
20. juli 2009
Hei, av hensyn til iniativet til Juce samt unngå at tråden for stemming blir ødelagt håper jeg at diskusjonen kan tas her.

Jeg støtter også Sponon, det er utenkelig å ha en kalender med for mye hårete armer - av hensyn til omgivelsene. Er trygg på egen legning men det kan bli for sært. Se på "reklamene" til klokkeprodusentene hvilken fokus som er der.

I dagens bilde er det helt OK, men når jeg har samlet alle årets bilder har jeg satt stor pris på de innslagene uten hårete armer. :)

PS: Når det er sagt så er jeg for hår, synes trenden med voksing osv. er en uting.

:confused::confused::confused:

Hm, jeg skjønner ikke helt hva du mener? Ser da ingen hår her jeg!

Anders.jpg

Bare en massiv klump gullglede :D

+1

Jeg kommer aldri til å kjøpe en kalender med hårete mannearmer, uansett klokker som måtte være med på bildet.

Jeg kan stille som klokkemodell.. har vel omtrent ikke hår på under armene! hæhæ :p

Hahahaha!!!! :D Litt enig der ;) Her er det null hår men det er mer naturlig sånn (s)kjønnsmessig... :p Er derimot hele gubben på bildet så er hår greit men da faller jo klokka bort, akkurat som om mitt kjønn skulle vært representert;)
Wristbrazillian hohoho!!!!
Sent from my LT15i using Tapatalk

Jeg synes at man må ta ansvar og la sin bedre halvdel posere med klokkene sine, så kunne vi fått noen spennende bilder ala pirelli-kalenderen, tror en sånn kalender kunne solgt godt her inne:p

Jeg synes at man må ta ansvar og la sin bedre halvdel posere med klokkene sine, så kunne vi fått noen spennende bilder ala pirelli-kalenderen, tror en sånn kalender kunne solgt godt her inne:p

:DDet tror jeg er en usannsynlig dårlig ide.:D (dog mistenker jeg at det var en fleip.;))

Jeg har en hypotese om at man gjerne får mer penger å bruke på klokker jo eldre man blir. Nå er det klart at det er jo ganske mange unge her med noen av de råeste klokkene som sikkert har modellkjærester i tillegg (helt sikkert:evil:), men etter å ha truffet en del TS'ere så er vel konklusjonen at de er et ganske normalt tilfeldig utvalg av norges befolkning i alle former, størrelser og aldere........og tanken har aldri streifet meg om hvordan damene deres ser ut lettkledde. :D

Edit: Nå har jeg jo notert meg at noen begynner å bli gode i photoshop, alternativt foreslår jeg at damene sendes til Bullit for fotografering.