TS kalender 2012 - vinnere!

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Sted
Fredrikstad
Vinnerne av TS kalender 2012-konkurransen er nå valgt ved avstemming.

Vinnerne ble i alfabetisk rekkefølge:
- Agassiz
- Bullit
- Flygaren
- Frik
- JoLu
- Kristaafa
- Minuteman
- Moore
- noelrock
- ragamuffin
- Ørjan
- Sponon

Ønsker å gratulere dere med velfortjent sier og takke for deres flotte bidrag!

Dere har alle mottatt en PM med videre instruksjoner, og flott om dere kan respondere på denne så fort som mulig! :)

Vinnerne av TS kalender 2012-konkurransen er nå valgt ved avstemming.

Vinnerne ble i alfabetisk rekkefølge:
- Agassiz
- Bullit
- Flygaren
- Frik
- JoLu
- Kristaafa
- Minuteman
- Moore
- noelrock
- ragamuffin
- Ørjan
- Sponon

Ønsker å gratulere dere med velfortjent sier og takke for deres flotte bidrag!

Dere har alle mottatt en PM med videre instruksjoner, og flott om dere kan respondere på denne så fort som mulig! :)

Jeg vil også gratulere bidragsyterne ! :D Dette blir en kanonbra kalender med mange flotte bilder.

Jeg vil også gratulere bidragsyterne ! :D Dette blir en kanonbra kalender med mange flotte bilder.

+ 2

Bullit gjorde jo en storeslem og vant "heile driden" - håper dette motiver til større aktivitet fra deg.

Vedkommende som foreslo vinnerbildet må en utrolig teft! :mrgreen:

Skulle gjerne sett at bildene ble postet i rekkefølge ut fra antall stemmer.

Det ble litt komplikasjoner ettersom første leverandør ikke leverte et godt nok produkt.

Ny trykker ble funnet, og selv om kalender blir litt dyrere syns jeg resultatet forsvarer det.
Dette er jo første forsøk på noe som forhåpentligvis blir en lang og trivelig tradisjon på TS :)

Kalenderen legges ut til salg i starten av neste uke, og vinnerne vil nok få sine eksemplarer før slutten av uken :)

Har vist prøveeksemplarene til flere, og har fått veldig positive tilbakemeldinger :)