[TS WEBSHOP] Norges-NATO før 17. mai? Frist for postlevering nærmer seg!

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Sted
Fredrikstad
Har du tenkt til å ha en TS/Norges-NATO til 17. mai vil jeg minne om at siste frist for levering før 17. mai nærmer seg med stormskritt.

Posten bruker ordinært 1-2 dager litt avhengig av destinasjon.

Remmene finner du her.

10-54-thickbox.jpg

Planene er å se på det etterhvert. Foreløpig har produksjonskostnadene forbundet med disse vært såpass høye at det harmonerer dårlig det kvantumet som evt. ville blitt solgt her på TS.

Men jeg og produsenten er i samtaler om å kombinere 20, 22 og 24 mm produksjon. Håper på å få til noe i løpet av året.

En fra eller til har vel ikke så mye å si for beslutningen din Juice, men ville bare melde interesse for Norges-NATO i 22 mm ;)

Jeg regner med at du har sendt en rem hit i anledning 17. mai:

Det kongelige hoff
Det kongelige slott
0010 Oslo

Hvordan er det med kjøp "over disk" ? Har bursdagselskap på Lørdag, men om jeg ikke får Norgesnato til 17 mai, så kommer jeg gjerne å handler.
Regner med at dere ligger i Oslo?

Hvordan er det med kjøp "over disk" ? Har bursdagselskap på Lørdag, men om jeg ikke får Norgesnato til 17 mai, så kommer jeg gjerne å handler.
Regner med at dere ligger i Oslo?

Hei Prippa.

TS Webshop har dessverre ingen fysiske lokaler, så alle ordre sendes ut per post.
Dersom du bestiller en rem i kveld for å være på den sikre siden, vil den bli sendt ut imorgen og vil etter all sannsynlighet være fremme til 17. mai. Post til østlandet tar vanligvis 1 dag.