TT daytona med perlemor

Medlem
8. juni 2013
Hva synes dere om denne? er den for feminin? Om jeg går til innkjøp av denne, vil andrehåndsverdien være like bra/dårlig som en med "ordinær" dial?

Vil perlemorsskive trekke TT enda mere ned i annenhåndsverdi, eller kanskje styrke den litt, sett i forhold til gapet mellom Tt og SS ??

Har forresten en 116710ln fra før.

Kom med innspill :)

Var det noe slikt du tenkte deg?

rolex-daytona-116523MOP_2_LRG.jpg

Den er jo lekker, men jeg inbiller meg at du kanskje må påregne et høyere verditap på denne enn en stålmodell med ordinær skive...:)

Var det noe slikt du tenkte deg?

rolex-daytona-116523MOP_2_LRG.jpg

Den er jo lekker, men jeg inbiller meg at du kanskje må påregne et høyere verditap på denne enn en stålmodell med ordinær skive...:)

yepp, noe sånt ja :)
Men hvordan vil verditapet være i forhold til TT med ordinær skive? Forstår at dette er bare synsing, og at det ikke kan gis noe eksakt svar på dette :)

Først og fremst vil jeg si at det er en meget lekker Daytona. Om den taper seg mye mer enn en tt med hvit skive tror jeg ikke. Men som jeg har forstått det så stiller de mørke skivene gjerne litt sterkere når det gjelder kjøp og salg. Jeg syns kanskje de lyse skivene er penere og de mørke er mer sporty. Men en Daytona blir sjeldent feil på en hun eller han. Hilsen en Daytona man. :)

Hva synes dere om denne? er den for feminin?

Det var nettopp det mer feminine ved MOP som var utslagsgivende for valg av denne skiven for kona. Nå er det jo diamantmarkeringer i tillegg som understreker det feminine ved hennes TT Daytona... Her er noen bilder, som på ingen måte fanger hvor vakker den er IRL :)