Tudor 90 talls til nesten 60K?

Jeg synes det er tøft av deg, Olav Larsen, å kommentere dette i denne tråden, som strengt tatt handler om deg og din annonse:) Det er lov å be om en pris man selv synes varen er verdt. Alt man risikerer, er at man ikke får solgt, må gå ned i pris, eller eventuelt er heldig og finner den som er villig til å betale denne prisen.

Uten sammenligning forøvring, kan jeg trekke denne parallellen:
Var for noen år siden selv optimistisk og skulle selge en brukt bil, den var noen år, men hadde eksepsjonelt lav kilometerstand i forhold til alderen, i så måte kan man kalle den nesten "NOS" eller "near Mint". 79000 kr startet jeg på. Fant etterhvert ut at interessen var laber, det var én interessent og han var atpåtil fra Sunnmøre, så dere kan jo tenke dere hvordan dette endte?

Jeg fikk ikke solgt den for den prisen jeg selv mente var riktig, for å si det sånn...;)
Men, Olav Larsen, lykke til! Det er lov å være opportunist.

Jeg synes det er tøft av deg, Olav Larsen, å kommentere dette i denne tråden, som strengt tatt handler om deg og din annonse:) Det er lov å be om en pris man selv synes varen er verdt. Alt man risikerer, er at man ikke får solgt, må gå ned i pris, eller eventuelt er heldig og finner den som er villig til å betale denne prisen.

Uten sammenligning forøvring, kan jeg trekke denne parallellen:
Var for noen år siden selv optimistisk og skulle selge en brukt bil, den var noen år, men hadde eksepsjonelt lav kilometerstand i forhold til alderen, i så måte kan man kalle den nesten "NOS" eller "near Mint". 79000 kr startet jeg på. Fant etterhvert ut at interessen var laber, det var én interessent og han var atpåtil fra Sunnmøre, så dere kan jo tenke dere hvordan dette endte?

Jeg fikk ikke solgt den for den prisen jeg selv mente var riktig, for å si det sånn...;)
Men, Olav Larsen, lykke til! Det er lov å være opportunist.

Nå syntes jeg vel det er lov å gi seg her @allesammen.

Mannen sier at dette er prisen han er villig å selge den for. hva f... er galt med dette?
"Vinn vinn situasjon for han da!" Et godt salg, eller bare å sitte igjen med en klokke man selv åpenbart liker svært godt?

giphy.gif

Redigert:
Hehe, snakk om fokusdreining... nå sitter jeg også å hører på musikken din. Bare et par låter foreløpig, men ikke verst det her.

Du har vel ikke en PO med oransje bezel også vel? I så fall har jeg spottet deg i Bergen tror jeg.

Hehe, snakk om fokusdreining... nå sitter jeg også å hører på musikken din. Bare et par låter foreløpig, men ikke verst det her.

Du har vel ikke en PO med oransje bezel også vel? I så fall har jeg spottet deg i Bergen tror jeg.

Stemmer det, Tore!
Hehehehe

Med vennlig hilsen,
Olav

Mannen sier at dette er prisen han er villig å selge den for... hva f*** er galt med dette?

Jeg skal si deg hva som er galt her @crown guard - ellipsene dine:
For det første: "selge den for..." - her skal "..." komme efter et mellomrom " ... "
For det andre: "f***" - her indikerer prikkene at du avbrutt et ord og da er det med "..." og ikke "***" du viser det.

Sånn. Da fikk jeg sagt det. Nå må jeg lete opp musikken :mrgreen:

:Edit:
Ironisk nok rettet opp egne skriveleifer
:Edit 2:
Sånn ja

Redigert av en moderator:
Er vel ikke helt feilfri den posten din heller Adam?

Edit: Sån eller sånn @adamskater ?

@Mathfjeld - jeg velger å fortsette kaste fjell i glasshus
og peker på språktråden hvor jeg er bevilget fritatt språkansvar som utlenning,
av trådstarter til og med.

Men nå er denne tråden så langt fra opprinnelig tema som jeg håpet på:

my_work_here_is_done_poster-r89a3d08aa20546ca8c29fdb3e93ca11e_wad_8byvr_512.jpg

:)

Sporer vel skikkelig av her, klokken er flott men seriøst overpriset, grailen på Tudor sub vil for meg alltid være en blå Snowflake MN med papirer i originalstand. :D Hadde også slått til på denne hvis den hadde vært priset fornuftig.
Tom

Bare for å presisere, det var ikke ment som noen ironi, det jeg skrev i min forrige post. Jeg støtter Olav Larsen fullt ut i at han er i sin fulle rett til å be om hvilken pris som helst, som han eventuelt kan vurdere å selge sin drømmeklokke for.

Poenget med å starte tråden overhodet, var at jeg ville finne ut om det faktisk var tilfelle at denne typen ur selges på bruktmarkedet for en i denne sammenheng betydelig sum.

Konklusjonen er både ja og nei, Olav Larsen har satt sin pris, så får det være opp til hver enkelt (og markedet) å vurdere om de er villige til å betale denne prisen, eller eventuelt prute. Nå ble det vel nevnt her et sted, at prisen hadde blitt justert ned noe. Om det skyldes denne tråden, eller manglende interesse, eventuelt pruting og innspill fra aktuelle kjøpere av uret, vet jeg ikke.

Ønsker uansett Olav Larsen all mulig lykke til med salget. Hadde jeg vært han, ville jeg satt opp prisen igjen! Denne har jo fått såpass med omtale nå, all publisitet er bra publisitet!

Olav Larsen, kjør på:)

Redigert: