Hei Jeg selger her min veldig pene Tudor BB58.
Klokken er kjøpt ny på Bjerke Karl Johan i januar 2022 og er komplett med all dokumentasjon og papirer fra da.
Dette følger med:
Komplett eske med papirer/dokumentasjon og kvittering.
Original natoreim fra Tudor.
20mm Super-O Boyer 316L stållenke fra strapcode.
Ny og ubrukt Everest gummireim.
Ny og ubrukt blå/sand natoreim.
Everest reimen er kjøpt fra Tidssonen nå i april. Nypris på denne var 2400kr, utsolgt nå.
Reimen er kun montert på klokken for bilder, ikke vært brukt i "felten".
Nypris på Bjerke i dag er 39.900,- med 4-8 mnd leveringstid for klokken med org.lenke
Link til strapcode lenke: https://www.strapcode.com/collections/for-bb-fifty-eight/products/metal-ss-bcl21-b099
Jeg setter min pris til 32.000,-
Bud mottas, men skambud besvares ikke.
Teknisk informasjon:
Refnr: M79030N
Urkasse: Stål, 39mm diameter Lugs: 20mm
Urverk: Manufacture Calibre MT5402
Vanntett: 200m/20ATM
Gangreserve:
70 timer
Ripefritt safirglass
Selvlysende indeksmarkering
Jeg har mange gode referanser fra tidligere klokke kjøp- og salg. Ønsker at kjøper har det samme. Klokken kan sendes i posten, da på kjøpers regning og risiko. Anbefaler isåfall EON sending.
Vipps eller bankoverføring med synlig beløp på min konto før sending eller personlig overlevering.
Klokken er kjøpt ny på Bjerke Karl Johan i januar 2022 og er komplett med all dokumentasjon og papirer fra da.
Dette følger med:
Komplett eske med papirer/dokumentasjon og kvittering.
Original natoreim fra Tudor.
20mm Super-O Boyer 316L stållenke fra strapcode.
Ny og ubrukt Everest gummireim.
Ny og ubrukt blå/sand natoreim.
Everest reimen er kjøpt fra Tidssonen nå i april. Nypris på denne var 2400kr, utsolgt nå.
Reimen er kun montert på klokken for bilder, ikke vært brukt i "felten".
Nypris på Bjerke i dag er 39.900,- med 4-8 mnd leveringstid for klokken med org.lenke
Link til strapcode lenke: https://www.strapcode.com/collections/for-bb-fifty-eight/products/metal-ss-bcl21-b099
Jeg setter min pris til 32.000,-
Bud mottas, men skambud besvares ikke.
Teknisk informasjon:
Refnr: M79030N
Urkasse: Stål, 39mm diameter Lugs: 20mm
Urverk: Manufacture Calibre MT5402
Vanntett: 200m/20ATM
Gangreserve:
70 timer
Ripefritt safirglass
Selvlysende indeksmarkering
Jeg har mange gode referanser fra tidligere klokke kjøp- og salg. Ønsker at kjøper har det samme. Klokken kan sendes i posten, da på kjøpers regning og risiko. Anbefaler isåfall EON sending.
Vipps eller bankoverføring med synlig beløp på min konto før sending eller personlig overlevering.