Tudor Black Bay 36 på finn.no

Medlem
6. juli 2017
Sted
Nes
God kveld!
Trenger noen innspill/tanker/råd.
Vurderer kjøp av en Tudor BB 36 på Finn, men selger forteller at den går ca 1 minutt for fort på 4 dager. Jeg synes dette høres mye ut. Kan det være noe galt med den, eller er dette innafor? Klokken er 2,5 år gammel og kjøpt på Bjerke.

https://www.finn.no/379691244

Takk!
Mvh Eivind

"Har ikke merket noe servicebehov.", går dog nesten 10m for for i mnd. :ROFLMAO:

Denne har nok servicebehov/justeringsbehov. Hvor prekært dette er avgjør du selv :)

Takk!
Ja trengte magnetisme jeg også. Men når jeg ikke er sikker på årsaken så er det litt skummelt.

Hadde den blitt magnetisert hadde den gått mye mer for fort på 4 dager enn et minutt . Den trenger nok bare en justering . Disse Tudor klokkene kan da ikke være så dårlige at de trenger service etter 2 1/2 år . Det vil i tilfelle være alt for dårlig til å koste såpass som de gjør . Men jeg hadde ikke blitt overrasket for kvaliteten på på det meste har dessverre gått en vei nedover .

Jeg ville spurt om den er forsøkt utbedret og eventuelt hvorfor ikke. En klokke i denne prisklassen med såpass mye avvik ville jeg ikke akseptert, men slikt kan variere fra person til person.