Selger den ettertraktede tudor black bay black 79220N.
Tatt ut fra Bjerke sommeren 2016.
kom til meg som delbetaling i en byttehandel.
Veldig fin stand, ikke så mye brukt. Har hairlines.
Kommer på original lærreim, og nato følger også med.
Komplett med boks og papirer.
41 mm stålkasse
Vanntett 200m
Power reserve 38 timer
jeg er veldig usikker på pris på denne, da den er sjelden og man ikke ser så mange av den på bruktmarkedet. Men etter litt googling har jeg sett priser variere mellom 20-45.000 internasjonalt. men kan tenke meg at 30 000kr er en realistisk pris pluss / minus. Hvis jeg er helt på trynet her så får du bare sende meg en pm.
Klokken befinner seg i oslo området. Kan sendes på kjøpers regning og risiko.
Seriøse bud blir vurdert, skambud blir ikke besvart. Rent salg er å foretrekke. For flere bilder kan du sende meg en pm.
hvis man skulle ønske en mer in-depth review, så har det prestisjetunge klokkemagasinet hodinkee skrevet en del om den for noen år tilbake:
https://www.hodinkee.com/articles/the-new-tudor-heritage-black-bay-black-reference-79220n-by-john-Mayer
forbeholder meg retten til å trekke annonsen.
Tatt ut fra Bjerke sommeren 2016.
kom til meg som delbetaling i en byttehandel.
Veldig fin stand, ikke så mye brukt. Har hairlines.
Kommer på original lærreim, og nato følger også med.
Komplett med boks og papirer.
41 mm stålkasse
Vanntett 200m
Power reserve 38 timer
jeg er veldig usikker på pris på denne, da den er sjelden og man ikke ser så mange av den på bruktmarkedet. Men etter litt googling har jeg sett priser variere mellom 20-45.000 internasjonalt. men kan tenke meg at 30 000kr er en realistisk pris pluss / minus. Hvis jeg er helt på trynet her så får du bare sende meg en pm.
Klokken befinner seg i oslo området. Kan sendes på kjøpers regning og risiko.
Seriøse bud blir vurdert, skambud blir ikke besvart. Rent salg er å foretrekke. For flere bilder kan du sende meg en pm.
hvis man skulle ønske en mer in-depth review, så har det prestisjetunge klokkemagasinet hodinkee skrevet en del om den for noen år tilbake:
https://www.hodinkee.com/articles/the-new-tudor-heritage-black-bay-black-reference-79220n-by-john-Mayer
forbeholder meg retten til å trekke annonsen.
Vedlegg
Redigert: