- Medlem
- 7. mai 2014
Hei!
Jeg selger nå er flott Tudor Black Bay GMT med fin reimpakke. Klokken er fra 2018 og er kjøpt hos AD i Tyskland. Jeg er tredje eier, så jeg mangler dessverre både mva dokumentasjon og kvittering.
Klokken er servet hos Bjerke i 2020, og fikk da et nytt urverk. Kvittering på dette medfølger.
Den ble kjøpt på kun NATO i sin tid, og den følger selvsagt med. Denne er godt brukt.
I den forbindelse så har jeg samlet opp en fin reimpakke som følger med.
1x strapco lenke (strøken)
3x Hirsch kvalitetsreimer i lær (nye)
1x Crafter Blue gummi i blå med curved ends (ny, enda ikke mottatt fra Crafter)
Blå hirsch står på nå, meget kledelig.
Klokken har blitt brukt daglig fra ny (virker det som) og har med det noen spor etter bruk.
En mikroding kl 19, en del hairlines på sidene og litt spor etter reimbytte.
Den ser bra ut og har ingen sjenerende merker. Prøver på ærlige bilder. Ingen ting som ikke forsvinner med en lett polering.
Hentes på Skøyen eller sendes i post på kjøpers regning og risiko. Gjerne EON.
Selges: 24 000,-
Ta kontakt for en hyggelig klokkeprat.
Jeg selger nå er flott Tudor Black Bay GMT med fin reimpakke. Klokken er fra 2018 og er kjøpt hos AD i Tyskland. Jeg er tredje eier, så jeg mangler dessverre både mva dokumentasjon og kvittering.
Klokken er servet hos Bjerke i 2020, og fikk da et nytt urverk. Kvittering på dette medfølger.
Den ble kjøpt på kun NATO i sin tid, og den følger selvsagt med. Denne er godt brukt.
I den forbindelse så har jeg samlet opp en fin reimpakke som følger med.
1x strapco lenke (strøken)
3x Hirsch kvalitetsreimer i lær (nye)
1x Crafter Blue gummi i blå med curved ends (ny, enda ikke mottatt fra Crafter)
Blå hirsch står på nå, meget kledelig.
Klokken har blitt brukt daglig fra ny (virker det som) og har med det noen spor etter bruk.
En mikroding kl 19, en del hairlines på sidene og litt spor etter reimbytte.
Den ser bra ut og har ingen sjenerende merker. Prøver på ærlige bilder. Ingen ting som ikke forsvinner med en lett polering.
Hentes på Skøyen eller sendes i post på kjøpers regning og risiko. Gjerne EON.
Selges: 24 000,-
Ta kontakt for en hyggelig klokkeprat.