Selger min Tudor Black Bay GMT. Kjøpt originalt hos Bucherer i Berlin i 2018 av en tidligere eier. Usikkert når klokken kom til Norge, men urverkt er byttet hos Lervik Ur i 2022. Kvittering på dette finnes vedlagt. Kjøpte selv klokken i sommer av privat selger som selv hadde kjøpt denne privat i Norge.
Klokken er godt brukt som man ser av hairlines på clasp. Det er også forventede hairlines på kassen forøvrig. På venstre lug er det en ding/skrape som kommer frem i riktig lys - se bilder.
Når det gjelder lenke så er originalen forsvunnet. Det med følger en Fortsner Jubilee og en no-brand Oyster-aktig lenke. Denne har jeg personlig ikke brukt, men ser at det er hairlines på denne også.
Kunne tenke meg 25.000 for denne. Jeg kan spandere frakt, evt møtes f2f i Oslo sentrum.
Fakta fra produsent:
Case - 41mm steel
Dial - Black, domed
Movement - Automatic MT5652
Functions - Hours, minutes, seconds, date, second-time zone
Power Reserve - 70 hours
Obs: Ser at bildet med krona i fokus er veldig dårlig. Skal se om jeg kan få oppdatert med et nytt bilde.
Klokken er godt brukt som man ser av hairlines på clasp. Det er også forventede hairlines på kassen forøvrig. På venstre lug er det en ding/skrape som kommer frem i riktig lys - se bilder.
Når det gjelder lenke så er originalen forsvunnet. Det med følger en Fortsner Jubilee og en no-brand Oyster-aktig lenke. Denne har jeg personlig ikke brukt, men ser at det er hairlines på denne også.
Kunne tenke meg 25.000 for denne. Jeg kan spandere frakt, evt møtes f2f i Oslo sentrum.
Fakta fra produsent:
Case - 41mm steel
Dial - Black, domed
Movement - Automatic MT5652
Functions - Hours, minutes, seconds, date, second-time zone
Power Reserve - 70 hours
Obs: Ser at bildet med krona i fokus er veldig dårlig. Skal se om jeg kan få oppdatert med et nytt bilde.