Noen som har noe intel om når P01 kommer? Jeg leste månedsskifte august/september et sted, men en telefon til Bjerke ga ingen indikasjoner på tidspunkt. Kjenner jeg er ganske nysgjerrig, håper den innfrir f2f... (bilde for krydder, rappa på nett)
Bare vent til Beckham begynner å bruke den...
Bare vent til Beckham begynner å bruke den...
Qatar Airways. Jeg får se etter den live når jeg har 8 timers stopover i Doha på tirsdag.Oi, se der ja Da er den nok rett rundt hjørnet. Jeg likern. Hvor så du dette?
Qatar Airways. Jeg får se etter den live når jeg har 8 timers stopover i Doha på tirsdag.
Ække den værste flyplassen å bruke åtte timer på det! Del gjerne inntrykk og opplevelse i etterkant om du har anledning
Syns den har vært tøff på bilder, men dessverre gyselig på hånda. Altfor lang kasse. Klønete og ubrukelig stoppmekanisme på bezel. Bezel med 12 timers markør og ikke 60 min.Skal bli spennende å se den på OWF i morgen
Syns den har vært tøff på bilder, men dessverre gyselig på hånda. Altfor lang kasse. Klønete og ubrukelig stoppmekanisme på bezel. Bezel med 12 timers markør og ikke 60 min.
Vis vedlegg 168882
Enig at den er altfor lang for de fleste håndledd, men bezellåsen kan vel fungere dersom den skal låses på en annen tidssone, og ikke justeres så ofte. Samtidig er det vel grunner til at den aldri kom lenger enn prototypestadiet på 60-tallet.Syns den har vært tøff på bilder, men dessverre gyselig på hånda. Altfor lang kasse. Klønete og ubrukelig stoppmekanisme på bezel. Bezel med 12 timers markør og ikke 60 min.
Vis vedlegg 168882