Tudor Black Bay Steel selges.
Tudor Black Bay serien trenger vel ingen nærmere introduksjon. Modellen har nærmest på egenhånd stått for Tudors enorme revitalisering som brand de siste årene.
Det mest spesielle med "Steel" modellen er at det er den første Black Bay modellen som kom med dato, eller er den lik sine mer fargerike søsken.
Etter min mening gir bezelen i stål klokken et mer unikt og distinkt uttrykk enn floraen av toolwatches med alu/keramiske bezel i svart, blå, og rød.
Det monokrone designet gjør også at de meste av reimer og NATOs fungerer godt.
Selve klokken er kjøpt hos Canadisk AD i oktober 2018 og leveres komplett med alt som fulgte med ny, inkludert en nærmest ubrukt (kun tatt bilde) olivengrønn Tudor NATO. MVA-historikk er ukjent.
Klokken går innenfor COSC i følge mine målinger og er i meget god stand, dog med enkelte swirls og hairlines som man må forvente etter daglig bruk av en klokke med mye polert finish. Dette har jeg forsøkt å få tydelig frem i tilstandsbildene som forøvrig er dagsferske. Alle andre bilder er også tatt av meg av aktuell klokke.
Klokken befinner seg i Oslo og F2F er foretrukket.
Pris settes til 25 000,-
Her er noen specs fra internett:
CASE
41 mm steel case with polished and satin finish
MOVEMENT
Manufacture Calibre MT5612 (COSC)
Self-winding mechanical movement with bidirectional rotor system
POWER RESERVE
Power reserve of approximately 70 hours
WINDING CROWN
Screw-down steel winding crown, with the TUDOR rose engraved and black-lacquered, with black anodised aluminium winding crown tube
WATERPROOFNESS
Waterproof to 200 m (660 ft)
BEZEL
Unidirectional rotating bezel in steel with 60-minute graduated steel disc, black engraved markings
DIAL
Black, domed
CRYSTAL
Domed sapphire crystal
BRACELET
Steel bracelet with folding clasp and safety catch
Tudor Black Bay serien trenger vel ingen nærmere introduksjon. Modellen har nærmest på egenhånd stått for Tudors enorme revitalisering som brand de siste årene.
Det mest spesielle med "Steel" modellen er at det er den første Black Bay modellen som kom med dato, eller er den lik sine mer fargerike søsken.
Etter min mening gir bezelen i stål klokken et mer unikt og distinkt uttrykk enn floraen av toolwatches med alu/keramiske bezel i svart, blå, og rød.
Det monokrone designet gjør også at de meste av reimer og NATOs fungerer godt.
Selve klokken er kjøpt hos Canadisk AD i oktober 2018 og leveres komplett med alt som fulgte med ny, inkludert en nærmest ubrukt (kun tatt bilde) olivengrønn Tudor NATO. MVA-historikk er ukjent.
Klokken går innenfor COSC i følge mine målinger og er i meget god stand, dog med enkelte swirls og hairlines som man må forvente etter daglig bruk av en klokke med mye polert finish. Dette har jeg forsøkt å få tydelig frem i tilstandsbildene som forøvrig er dagsferske. Alle andre bilder er også tatt av meg av aktuell klokke.
Klokken befinner seg i Oslo og F2F er foretrukket.
Pris settes til 25 000,-
Her er noen specs fra internett:
CASE
41 mm steel case with polished and satin finish
MOVEMENT
Manufacture Calibre MT5612 (COSC)
Self-winding mechanical movement with bidirectional rotor system
POWER RESERVE
Power reserve of approximately 70 hours
WINDING CROWN
Screw-down steel winding crown, with the TUDOR rose engraved and black-lacquered, with black anodised aluminium winding crown tube
WATERPROOFNESS
Waterproof to 200 m (660 ft)
BEZEL
Unidirectional rotating bezel in steel with 60-minute graduated steel disc, black engraved markings
DIAL
Black, domed
CRYSTAL
Domed sapphire crystal
BRACELET
Steel bracelet with folding clasp and safety catch
Vedlegg
-
IMG_20190105_154213.jpg113,7 KB · Visninger: 0
-
IMG_20190325_180816.jpg122 KB · Visninger: 0
-