Fant disse på en annen gruppe, altså har jeg skamløst stjålet fra web’en.
Jada, alle bildene er redigerte og jeg vet hvor fargene/inspo nok er hentet... Morro uansett!
klart det er Rolex’ klær på Tudor sin kasse. Alle som en... nesten. Kan vell kanskje si det samme om Tudors «pepsi» slik den er gitt ut i dag?
Jeg likte flere varianter. Skøy å se f.eks Coke med snowflake. Synes det er litt vell brutalt å kalle det åpenbare kopier, da tenker jeg mer på et par andre merker...
Men ja, helt klart! Han/hun som har laget dette har tydeligvis tenkt å kjøre ønskereprisen fra Rolex, med Tudor...
Hadde vært interessant å sett litt andre kombinasjoner. Ser ikke helt for meg at Tudor skal kopiere heeeelt det Rolex gjør, selv om de har fulgt storebror med Pepsi varianten.
Tudor Harrods er sånn sett et frisk innslag til tross for Hulk og Kermit. Hadde vært moro om de gjorde lignende med andre farger eller kombinasjoner.
Harrods er i mine øyne ganske langt unna både Hulk og Kermit, og alle tre står seg som fete klokker
Hadde absolutt vært stilig om Tudor kjørte på egne comboer.
Batman-varianten var kul, da! Men litt åpenbart hvor inspirasjonen er hentet fra. TAG Heuer har riktignok også kopiert den fargevarianten. Hadde nok vurdert den om de hadde laget en i BB58-proporsjoner