Tudor Heritage Advisor

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Sted
Fredrikstad
Ny sponset artikkel om Tudor Heritage Advisor ligger nå på Tidssonens forsider [klikk her].

wTUDOR_Advisor_79620T_2-602x419.jpg

Må selv innrømme at dette uret gikk litt i glemmeboken etter Baselworld 2011, men etter å ha studert uret nærmere må jeg si det er en temmelig stilig klokke som skiller seg ut mengden på en svært positiv måte. Klassiske funksjoner og en moderne tvist uten at det går for langt.

Etter å ha hatt en del år med mindre vellykkede moderne design, er det kult å se at Tudor leverer solide egne design som river seg løs fra å være "Rolex Light".

Hva syns dere?

Ny sponset artikkel om Tudor Heritage Advisor ligger nå på Tidssonens forsider [klikk her].

wTUDOR_Advisor_79620T_2-602x419.jpg

Må selv innrømme at dette uret gikk litt i glemmeboken etter Baselworld 2011, men etter å ha studert uret nærmere må jeg si det er en temmelig stilig klokke som skiller seg ut mengden på en svært positiv måte. Klassiske funksjoner og en moderne tvist uten at det går for langt.

Etter å ha hatt en del år med mindre vellykkede moderne design, er det kult å se at Tudor leverer solide egne design som river seg løs fra å være "Rolex Light".

Hva syns dere?

+1. Helt enig. Tudor er virkelig i ferd med å stå på sine egne ben igjen etter år i søla. Advisoren er stilren, klassisk og nok en vinner fra en etterhvert kraftfull lineup fra Tudor

Dette er et praktfullt ur!
Sammen med de to retrodykkerne og Heritage chrono, gjør de Tudor til et virkelig interessant merke.
Kjempeflott med artikkelen, Juice!:D

Flott review, Juice!

Umiddelbart var jeg i et litt "not my cup of tea"-modus, men etter litt nærmere sjekk av detaljer, ser jeg den har noe ved seg. Den vokser på meg.
Jeg likte også retro-blikket Tudor har lagt til grunn for både design og modellvalg. Fint at de står litt mer på egne bein.
Samtidig er det kult når nye ur spiller på historien, og tar innover seg designelementer fra denne.

Hyggelig er det også at dette minner meg om at jeg trenger et ur med alarm. Det er en komplikasjon jeg enda ikke har skaffet meg....
(Og der røk kanskje den "Rosegold-planen" jeg hadde....:D)

Så denne på Bjerke på Paleet. Må si jeg ble kraftig imponert! Alarmfunksjonen er superkul. Om jeg ikke husker helt feil var prisen 40k.

Flott artikkel, Juice. Jeg kjenner at alarmfunksjon stadig fascinerer, spørs om ikke jeg får sette denne på lappen til julenissen:p

Prøvde denne på Bjerke og den er nyydelig. Passe størrelse, fylt men ikke rotete skive og fiffige finesser som alarm. For meg er alarm JLC, men denne må jo bare bli en slager. 40k er ikke så Hakkanes gale for denne. Løp og kjøp!