Tudor Heritage Chrono

J

jayeff

Guest
Hva skjedde egentlig med denne? Den var super-hypet og "alle" pratet om den. Ventelister og purringer. Dagens klokke, etc, etc. Men, så plutselig bare forsvant den... Ikke den mest fremviste i "Dagens klokke", en som var til salgs ble trukket pga. manglende interesse... Hvor er det blitt av dem?

Kanskje den var litt overkant hypet?

Jeg synes klokken er flott og jeg tipper Tudor har solgt ganske bra. Men jeg ser at gråmarkedet "flommer"'og det er jo ofte et tegn på at markedet et rimelig mettet...

Jeg savner å de den mer.
Den er råflott og fortjener oppmerksomhet!

Er enig i at denne dukker alt for sjelden opp om dagen.
Den står forøvrig på min ønskeliste fremdeles.

Løp og kjøp!

Lervik ur har mange på lager. Får sikkert en hyggelig pris :)

He he. Frister'n.:)
Jula står for døren, og konemor "trenger" ny veske.:roll:
Problemet er jo at det ligger et par andre over den på lista. Bl.a. en sub, en Datejust, og muligens en IWC. Men med lav impulskontroll kan jo mye skje.;)

Prata litt med Knut i kveld.

Lervik ur ønsker å tilby Tidssonens medlemmer Tudor Heritage Chrono til spesialpris: 22 900 kr (listepris er 26 500 kr).

Prisen inkluderer gratis frakt innen Norge, 2 års garanti og 6 måneders forsikring mot tap/tyveri/skade. Og de har klokken på lager nå :)

Løp og kjøp ;)

Nå gjelder det å ha selvdisiplin skjønner jeg. Selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, fokus...

Der ja, nå satt den.:)

Nå gjelder det å ha selvdisiplin skjønner jeg. Selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin, fokus...

Der ja, nå satt den.:)

Selvdisiplin? Hva er det?

Det som gir deg krefter til å holde hodet hevet til tross for at mangelfull impulskontroll tømmer både konto og lommebok.;):p

Hehe... Så, du mener at din selvdisiplin vil klare å holde deg unna en slik klokke til den prisen?

Da er du sterkere enn noen andre jeg kjenner :p

Da hadde jeg ikke vært i tvil! :)

Jeg er utrolig fornøyd med min.
At jeg ikke er den som poster oftest i Dagens klokke-tråden betyr ikke det motsatte :D

Kvaliteten er også helt topp IMO. det er vanskelig å finne noe å utsette på f.eks. lenken og spennen. At de ikke serverer f.eks. 14060M med en lenke av ca. halvparten så høy kvalitet er for meg en GÅTE (ifølge noen er også 14060M en av de vanskeligste sportsurene å selge om dagen).

IMG_6699web.jpg

IMG_6685web.jpg

IMG_6747web.jpg

Kvaliteten på Tudor er det absolutt ikke noe å utsette på!

Men, jeg er uenig i påstanden om at 14060M er vanskelig å selge. Samtidig er jeg en av dem som håper at den kommer i oppgradert versjon i mars :)

Det var en som nenvte at det var en del Tudor å få tak i? Noen som vet om en brukt til salgs?

Jubileumstilbud på Heritage hos Lervik:

VI har kjøpt inn et stort antall av denne klokken,og tilbyr den i første omgang til våre nyhetsbrevlesere for Kr 22000.- Veil pris er kr 28850.- Tilbudet gjelder ut Juli, eller så lenge vi har klokker.