Jeg ser at DN har reklamer for Tudor. Selges Tudor i Norge?
JonasV Medlem 10. nov. 2008 Innlegg 1.162 Sted Ski, Akershus 8. okt. 2011 #1 Jeg ser at DN har reklamer for Tudor. Selges Tudor i Norge?
Salvesen Medlem 1. des. 2010 Innlegg 2.160 Sted Haugesund 8. okt. 2011 #2 JonasV skrev: Jeg ser at DN har reklamer for Tudor. Selges Tudor i Norge? Klikk for å utvide... Lervik Ur i Haugesund har ett stort utvalg av Tudor! De har en kjempe utstilling i vinduet
JonasV skrev: Jeg ser at DN har reklamer for Tudor. Selges Tudor i Norge? Klikk for å utvide... Lervik Ur i Haugesund har ett stort utvalg av Tudor! De har en kjempe utstilling i vinduet
G Guest571 Guest 8. okt. 2011 #3 Jørgensen har også Tudor. Skal ikke se bort i fra at han har en finger med i bildet når det kommer til annonsen i DN.
Jørgensen har også Tudor. Skal ikke se bort i fra at han har en finger med i bildet når det kommer til annonsen i DN.
J jayeff Guest 8. okt. 2011 #4 Alle Rolex-AD´er selger Tudor. Men, ikke alle har det utstilt i lokalene sine. Knut i Haugesund har nok kanskje et av de beste utvalgene i butikk
Alle Rolex-AD´er selger Tudor. Men, ikke alle har det utstilt i lokalene sine. Knut i Haugesund har nok kanskje et av de beste utvalgene i butikk
J jayeff Guest 9. okt. 2011 #6 Olsen skrev: Gjennomsnitt pris på Tudor? Klikk for å utvide... Oi... Der spør du vanskelig. Men, de fleste modellene ligger vel mellom 15-30k
Olsen skrev: Gjennomsnitt pris på Tudor? Klikk for å utvide... Oi... Der spør du vanskelig. Men, de fleste modellene ligger vel mellom 15-30k
O Olsen Medlem 30. mars 2011 Innlegg 35 9. okt. 2011 #7 jayeff skrev: Oi... Der spør du vanskelig. Men, de fleste modellene ligger vel mellom 15-30k Klikk for å utvide... Titta litt på nettet. Virker som de ligger på rundt 15K uten chrono ja
jayeff skrev: Oi... Der spør du vanskelig. Men, de fleste modellene ligger vel mellom 15-30k Klikk for å utvide... Titta litt på nettet. Virker som de ligger på rundt 15K uten chrono ja