Tudor kjøpshjelp

Medlem
7. aug. 2015
Sted
Oslo
Snublet over denne finn annonsen idag og lurte på om det er noen her inne som har erfaring med vintage tudor her inne som klarer å spotte om denne er "no go" ut ifra bildene? evt om noen har erfaring med selger "vintagenorway" på finn ifra tidligere? Hjelp settes stor pris på :)

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=63173492

Forresten min første post her inne! :D

Det er noe rart med de endeleddene. Ser ut som lenken er uorginal uten at dette nevnes i annonsen.

Edit: Velkommen forresten:)

hmm det må jeg høre med han om! Hørte nettop med han om vi kunne møtes hos bjerke for å få sjekke den. Better safe than sorry!

Ad pleier ikke gjøre dette av forståelige grunner. Hvis de skal drive å verifisere klokker for folk også skulle det vise seg at de hadde gjordt feil. Kjipt når det står en i butikken å har kjøpt en brukt fake klokke,også har Ad sagt noen uker før at den var ekte. Det finnes forhandlere som har fått trøbbel pga av dette.

• Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Personlig hadde jeg droppet denne, skal du handle brukt må du skaffe deg kunnskap om selgere, snakker vi vintage er det flere her på sonen som har betydelig høyere kompetanse enn AD når det gjelder kunnskap. Hadde du dratt til Bergheim Auto med en -64 Corvette for å verifisere at den er original? If so - du hadde gått på en mine.
Tom

Du har et poeng der, får ringe og si ifra imorgen at det ikke blir noe av. Vil være 110% sikker på at noe er ekte før jeg kjøper.

• Liker
Reaksjoner: Preben Lidi