Tudor Midsize Submariner

Medlem
27. mai 2010
Sted
Elverum
Jeg vurderer å kjøpe nevnte klokke i overskriften i julegave til min samboer. Klokken ligger på vintageure.dk sin side, selgeren er Juveler Edmund Arnold. Har dere noen erfaringer med han, vil ikke bli svindlet eller lignende.
Er ca kr. 7 900 NOK inn til Norge mye for en slik klokke, den selges uten sertifikat og boks.

Kan du legge ut en link?
Min første tanke var at det var litt for billig... Men må se et bilde el. for å vite modell etc.

Tror ikke prisen er så gal uten at jeg er 100% sikker. Disse klokkene er ganske små (35-36mm) og ikke voldsomt ettertraktet.

Mange takk for deres svar.
Jeg googlet firmaet som selger klokken, det har veldig mange Rolexer til salgs på vintageure.dk samt at det virker som de har et bra omdømme på forumet til vintageure.
Jeg tror dette uret blir veldig fint på en kvinne, hun har for tynne håndledd til en vanlig Rolex Submariner så da må det bli en slik klokke.

Tror ikke prisen er så gal uten at jeg er 100% sikker. Disse klokkene er ganske små (35-36mm) og ikke voldsomt ettertraktet.

Såpass liten ja, da blir det straks mer forståelig.

Høres ut som at du har undersøkt godt rundt firmaet også Sube, da hadde jeg ikke hat noen betenkeligheter ved å kjøpe.

Hei!
Har kjøpt min Explorer II av Kenn hos Edmund Arnold. Kan anbefales på det sterkeste.
Butikken ligger i en sidegate fra Strøget (ca 15 meter), så kjøp billige billetter med Norwegian, ta metro til Kongens Nytorv og plukk den opp selv.

I mitt tilfelle var i alle fall klokken som beskrevet og i svært god stand. Ellers var jeg bortom butikken hans i forrige uke, og jeg tror jeg så en minisub der, en med blå bezel og plexi tror jeg (ikke arrester meg om jeg tar feil).

Jeg hadde tenkt å få den sendt med posten. På bildet ser den svart ut, hvis den ikke er det er det ikke noe interessant. Jeg sender han en mail.

Vær klar over at han fort kan bruke noen dager på å svare på mail. Enklere å ringe han.
Bare min erfaring.

Takk for tipset, men jeg er kun interessert i svart skive. Den andre klokken ble solgt rett foran nesa på meg, så da dukker det sikkert opp en svart igjen om en 10 års tid. Virker å være en veldig sjelden klokke dette her. Shit happens....