Tudor Mini Sub - hva mener dere?

KAB

Medlem
30. juli 2010
Samboeren fyller år snart, og jeg har kikket litt på denne:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25974483

Jeg trenger hjelp fra de lærde her inne:p Er den ekte? Prisen OK? verdt pengene? Hva er servicekostnaden? Noe spesielt jeg bør fritte ut selgeren om?

Synes det ser ut som om reimen er godt slitt i sømmene på innsiden til å være "nesten ikke brukt". Er ikke det litt merkelig da?

Men aller viktigst - Hva koster en lenke til denne? Noen direkte tips med link mottas med takk!

KAB

Selgeren er JCE her inne på TS. Jeg oppfatter han som en selger man kan stole på, uten at jeg selv har kjøpt noe. Klokken har vel vært annonsert her inne også?

Selger er medlem av forumet her så du kan nok regne med at den er ekte ;) Han har også en Rolex 5513 ute på Finn.

Litt sent ute ser jeg..

Takk for kjappe svar :D

Noen som har noen formening om lenke til denne? Pris? Hvor får jeg kjøpt?

KAB

Du kan jo høre med Bjerke ang. lenke. Eventuelt så på eBay.

Tør jeg sette dette i sammenheng med siste tids hendelser? ;)

hehe...hysjjj...det er mulig hun snikleser forumet.

Nå skjønner hun at det ikke behøver være noe splitter nytt for at det skal gi barnslig glede. Bare det er pent og godt vedlikeholdt, så betyr det like mye.

PS:
Vi har vært et par turer på klokkehelvette Les: Bjørklund....hun fikk en bling quartz klokke av noen uinnvidde familiemedlemmer til jul. Hun ville bytte i et annet ur, men det er neiggu ikke mye som frister i montrene der gitt. Det er noe helt eget med det å høre knallharde salgsargumenter for mango klokker fra ei gammal dame med helsesandaler og strikkejakke, eller sitat "Seiko er noe av det beste vi har" :cry: Jeg ville bare dra derfra så raskt som mulig :!: Min kjære fortjener bedre!!

KAB

Jeg kjøpte en Rolex Pepsi GMT II av selger for kort tid siden og jeg fikk en svært positiv opplevelse - god kommunikasjon hele veien og uret svarte helt klart til forventningene og ikke minst var uret som beskrevet i annonsen og som på bildene! Tror ikke du trår feil her - og uret er garantert ekte! Lykke til med mulig handel! :D

Du skal kjenne din kjære meget godt før du tørr å kjøpe en klokke med rosa skive til hun. Jeg viste min kjære et par Rolex Masterpiece modeller, jeg var sikker på at de skulle falle i smak, men var vist noe av det værste hun hadde sett. Glad jeg ikke kjøpte når Alf Lie tilbø meg en for 400k :p