Tudor på Finn til 2 k

Blir personlig alltid litt skeptisk når selger bruker ordet "ekte" i annonsen...

Klokken har jeg liten og ingen formening om er ekte, eller hva slikt pleier å koste...

Men, jeg stusset litt på siste setningen i annonsen: "ingen mail.tlf eller sms"

Hvordan skal man da kontakte henne?

Blir personlig alltid litt skeptisk når selger bruker ordet "ekte" i annonsen...

Klokken har jeg liten og ingen formening om er ekte, eller hva slikt pleier å koste...

Men, jeg stusset litt på siste setningen i annonsen: "ingen mail.tlf eller sms"

Hvordan skal man da kontakte henne?

Jeg har kjøpt et par klokker av henne før, hun svarer ikke mail. Bare tlf og sms:)
Hun har solgt mange klokker på finn.no, hvor hun får dem fra vet jeg ikke

Jeg har kjøpt et par klokker av henne før, hun svarer ikke mail. Bare tlf og sms:)
Hun har solgt mange klokker på finn.no, hvor hun får dem fra vet jeg ikke

Ahh... Hun hadde en merkelig bruk av punktum i stedet for komma i overskriften, så derfor trodde jeg kanskje hun hadde gjort samme sak i annonseteksten også :p

.......ja,selv om Snåsemannen advarte henne på det sterkeste og snakke med de døde!
(Andre ville advart henne mot og virke spikk spenna gal), men tilbake til klokka. jeg tenkte litt på og slå til på den selv. Søstern min fyller år snart og det hadde vårt hyggelig
å se noe annet enn en billig D&G Quartz på armen hennes. En Oysterlenke på denne og man haret kult dameur.Hadde det vært auto....... Jeg er redd og be henne om trekke den opp et par ganger om dagen hadde vært for mye arbeid:(

.......ja,selv om Snåsamannen advarte henne på det sterkeste og snakke med de døde!
(Andre ville advart henne mot og virke spikk spenna gal), men tilbake til klokka. jeg tenkte litt på og slå til på den selv. Søstern min fyller år snart og det hadde vært hyggelig og se noe annet enn en billig D&G Quartz på armen hennes. En Oysterlenke på denne og man har et kult dameur.Hadde det vært auto....... Jeg er redd og be henne om trekke den opp et par ganger om dagen hadde vært for mye arbeid:(

he he , jepp hadde vært en kul presang , men det er jo dette med opptrekk da ja..
uansett hadde nok blitt alright nok med ny lenke på