Solgt Tudor Submariner 79090 (Full Size)

Guybrush Threepwood

Støttemedlem
Medlem
4. mars 2011
Sted
Lier
Denne vurderes solgt med tungt hjerte da jeg ikke kan forsvare å både ha denne og en incoming vintage Submariner. Klokken er fra 1990 og framstår som upolert med de sjarmerende bruksmerkene en upolert klokke bør ha, intet sjenerende. Ingen hakk eller slikt, kun mikroriper og hairlines. Den har smått oksidering på viserene og perlen er byttet ut. Den ble kjøpt som en head only og jeg har kjøpt inn følgende: De dyreste aftermarket fat spring bars jeg kunne finne på eBay :rolleyes:, den dyreste aftermarket-lenken jeg kunne finne på eBay (Ikke fake med Rolex/Tudor-logo, en no brand lenke) :rolleyes: og tilhørende 580 end links som passer kassen perfekt. :cool: Med andre ord et solid kit som er helt nytt.
Klokken går presis og bra men har ingen kjent servicehistorikk, har ikke testet hvordan gangreserven ligger an da den har vært i bruk og ellers på winder, heldigvis er service på disse ganske rimelig.

EDIT: Flere bilder, det bildet som viser den ene siden av kassen er nok litt slemt. Selve siden ser polert og fin ut med tilhørende småriper og hairlines, det meste kunne nok blitt fjernet med litt CapeCod, jeg liker dog at klokken viser disse tegnene til bruk.

23K
3 dagers returrett, no questions asked, så lenge returfrakt dekkes.

Redigert: