Interessant.BB Ceramic med ny tekstilrem på det nye sykkellaget til Cancellara?
Vis vedlegg 288182
Og på Cancellara og CEO Éric Pierson i dette intervjuet.
Cancellara har jo hatt et langvarig samarbeid med IWC, som da tydeligvis avsluttes.
Interessant.BB Ceramic med ny tekstilrem på det nye sykkellaget til Cancellara?
Vis vedlegg 288182
Og på Cancellara og CEO Éric Pierson i dette intervjuet.
Prøvde BB pro her om dagen og ble overrasket over hvor godt den satt.
Bestemte meg for å bestille den og estimert levering er da ila. 2022 (men når i 2022 var veldig usikkert).
Ingen post uten bilde (ikke mitt)
Vis vedlegg 288607
Gjorde det samme og var positivt overrasket. Høyden var ikke påfallende for meg, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes om 'patineringen'.Prøvde BB pro her om dagen og ble overrasket over hvor godt den satt.
Bestemte meg for å bestille den og estimert levering er da ila. 2022 (men når i 2022 var veldig usikkert).
Ingen post uten bilde (ikke mitt)
Vis vedlegg 288607
Jeg var også usikker på høyden og ble positivt overrasket. Men det må prøves.Spennende!
Sitter litt på gjerdet for denne, men kun pga av høyden. Jeg har ikke prøvd den selv, så veldig fint å høre litt erfaringer
Tipper jeg går på en smell…..
Hvordan opplevde du høyden?
Noen andre som har testet den nye GMT'en? Jeg synes den var utrolig kul. Den er vel identisk med den gamle mtp dimensjoner men synes selv denne var mer fengende. Noen andre som har noen inntrykk?
Det virker som at de som står på liste, får klokke ved årsskiftet…Er det noen som har fått inntrykk av hvor tilgjengelig den nye BB pro er?
Det var ikke ille, men virker til å bli en hit denne også, selv om mange mener den er i tykkeste laget….Det virker som at de som står på liste, får klokke ved årsskiftet…