Det virker som at de som står på liste, får klokke ved årsskiftet…
12-24 måneder var beskjeden når jeg var innom tidligere i uken..
Det virker som at de som står på liste, får klokke ved årsskiftet…
Endelig noen som skriver en artikkel som ikke skal tilfredsstille AD og klokkeprodusentene. Man trenger ikke være enig med innholdet, men det at noen skriver noen annet enn kyssmegiræva-smisking som preger bla Hodinkee, var moro lesing. Savner litt kritisk blikk fra mange slike artikler og reviews.
Sorry Tudor, It's Not You, It's Me... But I'm Selling My Black Bay Fifty-Eight
✓ A break-up letter explaining why Daan is selling his Black Bay Fifty-Eight ✓ It's not Tudor's mistake ✓ Daan's views have just shifted ✓www.fratellowatches.com
Nice! Hvordan føles klokken så langt? Har hørt at det er 6-12 mnd ventetid på disse, ble du forespeilet det samme ved bestilling?
Etter en halvtime føles den bra. Ja, den er litt tung, men det viste jeg jo. Lenka (og justering) gjør det ikke til noe problem.Nice! Hvordan føles klokken så langt? Har hørt at det er 6-12 mnd ventetid på disse, ble du forespeilet det samme ved bestilling?
Hva vil tung si? Jeg liker jo at det er litt tilstedeværelse på armen. Vil jeg ha fjærvekt på armen, tar jeg Garmin og glemmer den. Hele poenget med et mekanisk armbåndsur - imho - er jo vekt og følelsen av et solid stykke håndverk på armen. Trenger ikke være Platona på en halvkilo, men det finnes jo mellomting.Etter en halvtime føles den bra. Ja, den er litt tung, men det viste jeg jo. Lenka (og justering) gjør det ikke til noe problem.
Ble forespeilet ila. 2022 ved bestilling. Den første leveransen til Bjerke kom i går fikk jeg høre.
Det er subjektivt ja. På lenke trives jeg med klokker rundt 100gr+ (Santos og Explorer) fra tidligere, så det blir en tilvenningssak med denne. Når det er sagt så føles denne veldig solid.Hva vil tung si? Jeg liker jo at det er litt tilstedeværelse på armen. Vil jeg ha fjærvekt på armen, tar jeg Garmin og glemmer den. Hele poenget med et mekanisk armbåndsur - imho - er jo vekt og følelsen av et solid stykke håndverk på armen. Trenger ikke være Platona på en halvkilo, men det finnes jo mellomting.
Takk. Godt å høre.Gratulerer @kire
Jeg gikk med min i en uke i strekk, 24/7. Ble godt vandt med den og liker den bare bedre og bedre. Gleder meg til Rubber B får laget gummi til denne da jeg tror det vil være en solid combo i sommer. På nato eller remmer som ikke er "integrert" med kassen så vil det bli helt feil pga høyden på kassen.
Kledelig sak!Lite utvalg tatt med mobilen.