Tipper disse allerede er hos AD. Slik har det vært med alle de siste lanseringene til Tudor.
Jeg bestilte BB54 samme dag som den ble lansert, hos Bjerke. Fikk til svar at jeg var notert, og skulle få mer info om leveringstid i slutten av april
Tipper disse allerede er hos AD. Slik har det vært med alle de siste lanseringene til Tudor.
Boutiquen i Hamburg.Hvor var dette? Jeg var innom Bjerke i dag og de sa de ikke fikk noe av det nye fra Tudor før nærmere sommeren.
BB54 er nok for liten for meg, men ikke noe å utsette ellers (basert på de to minuttene). BB58 med t-fit, da snakker vi.Hva synes du?
BB54 er nok for liten for meg, men ikke noe å utsette ellers (basert på de to minuttene). BB58 med t-fit, da snakker vi.
Fant denne siden i går, vet ikke om det bare er jeg som ikke har fått det med meg før. Ser veldig greit ut da.
Tudor Black Bay Fifty-Eight Black 'On the Fly' Extension Link
Enhance your Tudor Black Bay 58 bracelet with the Steel Reef 'On the Fly' Extension Link. Experience instant adjustment, extending or shortening your bracelet by 5mm. Seamlessly transition from a half link to a full link, adding a new dimension of functionality to your Black Bay 58. Precision...steel-reef.com
Har denne på min BB58. Funker bra. Imponerende tight og godt maskinert. Kan anbefales!
Har denne på min BB58. Funker bra. Imponerende tight og godt maskinert. Kan anbefales!
Vis vedlegg 327681
Personlig overlevering av ny rem til FXD på en skjærtorsdag må stå til til godkjent.
Spesielt 20 mil unna butikken
Jeg ble fortalt at det stort sett var de aller første M.N.21 som har dette problemet. Så de ville gjerne ha tilbake den gamle remmen for å se nærmere på den.Imponerende service!
Fikk nettopp ny jeg også, virker som en helt annen borrelås på den nye. Får satse på at den holder litt lengre enn den MN21 ble levert med…
MN22 midtsommers har samme problemet. Fikk ny på garanti men den forblir ubrukt til fordel for nato eller gummirem. Syns forøvrig gummiremmen er utrolig god m.