Tudor

Langt fra ekspert, men tror denne har vært diskutert og konkludert so re-dial tidligere. Lagt til salgs leeeeeenge. Finn noe bedre?

Tja. Jeg er ikke så sikker på at denne er en redial. Om den er det er ikke det nødvendigvis så veldig negativt.
Prisen er en tusenlapp/femtenhundre for høy.
Jeg ville tatt en titt.
Uansett ligger det hauger og lass av lignende på bukta. Til lavere pris. Av seriøse selgere.
Tudor er i mine øyne svært mye ur for pengene.
Verkene er masseproduserte eta verk og ikke Rolex sine egne. Derfor navne- og prisforskjellen.
Men verkene er ikke så mye dårligere av den grunn. Faktisk er de nesten helt på høyden med Rolex sine egne verk.
Bare ikke så eksklusive...

Lykke til!:D

Tja. Jeg er ikke så sikker på at denne er en redial. Om den er det er ikke det nødvendigvis så veldig negativt.
Prisen er en tusenlapp/femtenhundre for høy.
Jeg ville tatt en titt.
Uansett ligger det hauger og lass av lignende på bukta. Til lavere pris. Av seriøse selgere.
Tudor er i mine øyne svært mye ur for pengene.
Verkene er masseproduserte eta verk og ikke Rolex sine egne. Derfor navne- og prisforskjellen.
Men verkene er ikke så mye dårligere av den grunn. Faktisk er de nesten helt på høyden med Rolex sine egne verk.
Bare ikke så eksklusive...

Lykke til!:D

Takk for gode svar,har du noen sider du kan henvise til,tenker du e-bay eller har du andre forslag?

morten

Hei!

Jeg tenkte på ebay. Mange spennende alternativer. Søk bredt. Se etter selgere med flere tusen feedback og score oppunder 100%.
Med dagens kronekurs kan du lett bli lykkelig eier av en lekkerbisk av en Tudor for 5-6k inkl mva!

Med dagens kronekurs kan du lett bli lykkelig eier av en lekkerbisk av en Tudor for 5-6k inkl mva!

Jeg ... og mange (?) med meg skulle sikkert satt pris på om eventuelle slike dukket opp i "Dagens kjøpetips"-tråden.
Ser jeg på Tudor's på bukta så ligger det heller rundt 10k+ eks mva :(

Aha. Det blir en helt annen kopp med te.
De ligger på $2500-4000 for de mest vanlige utgavene.
Jeg tenkte på Oyster Prince utgavene som minner om Datejust. De koster fra $500-1500.
Selv har jeg en Day-Date. Den er snadder.:cool:
Som en outsider kan nevnes Ranger. Disse er bittelitt rimeligere enn Submarinerne og minner om Explorer.
:D