var inn til bjerke i bergen når jeg skulle ha heritage chrono. var innom en torsdag, og de sa de kunne skaffe, og skulle ringe meg på mandagen med pris og leveringstid.
det er nå snart 5 måneder siden, og de har ikke ringt...
endte opp med å kjøpe hos lervik ur i haugesund...
Lervik ur ja....
En tlf dit i morgen da...
Prata litt med Knut i kveld.
Lervik ur ønsker å tilby Tidssonens medlemmer Tudor Heritage Chrono til spesialpris: 22 900 kr (listepris er 26 500 kr).
Prisen inkluderer gratis frakt innen Norge, 2 års garanti og 6 måneders forsikring mot tap/tyveri/skade. Og de har klokken på lager nå
Løp og kjøp
fant dette i en annen tråd... http://www.tidssonen.no/showthread.php?4828-Tudor-Heritage-Chrono&highlight=lervik
Sendte en mail til Lervik ur og fikk svar omtrent med en gang. De kunne levere Tudor de. Får pris på det uret jeg har lyst på i morgen.
Hvilken modell er det du er på jakt etter?
Jeg er enig med flere her, bruk Lervik!
Jeg sendte forespørsel og fikk raskt svar fra fra Knut. Til og med en stor Tudor katalog dumpet ned i min postkasse i dag etter forespørsel. Eneste som manglet var en prisliste, men det hadde han ikke tilgjengelig sa han. For en gangs skyld har jeg veldig lyst til å kjøpe en helt ny klokke, og det blir en splitter ny Tudor nå i 2011. Ellers synes jeg følelsen av å gjøre en god brukthandel overstiger følelsen av å ha noe helt nytt. Dessuten er det penger å spare på det også.