Tudor.

Tror de fleste som fører Rolex kan bestille det inn hvertfall.
Om de ikke har sluttet å dele litt forhandlernett da.. :)

Alle Rolex AD´er kan selge deg en Tudor :)

Men, de færreste tar dem inn til utstilling, da de gjerne konkurrerer litt med bl.a. Omega og TH i forhold til kvalitet og pris. Dessuten er nok Tudor et merke som ikke er så veldig kjent blant "vanlige", "friske" mennesker :p

var inn til bjerke i bergen når jeg skulle ha heritage chrono. var innom en torsdag, og de sa de kunne skaffe, og skulle ringe meg på mandagen med pris og leveringstid.
det er nå snart 5 måneder siden, og de har ikke ringt...

endte opp med å kjøpe hos lervik ur i haugesund...

var inn til bjerke i bergen når jeg skulle ha heritage chrono. var innom en torsdag, og de sa de kunne skaffe, og skulle ringe meg på mandagen med pris og leveringstid.
det er nå snart 5 måneder siden, og de har ikke ringt...

endte opp med å kjøpe hos lervik ur i haugesund...

Lervik ur ja....
En tlf dit i morgen da...

Sendte en mail til Lervik ur og fikk svar omtrent med en gang. De kunne levere Tudor de. Får pris på det uret jeg har lyst på i morgen. :)

Bjerke står oppført som forhandler av Tudor i Norge på Tudor's nettsider. De sier imidlertid at de ikke fører Tudor lenger og vil ikke ta imot bestillinger. Forklaringen fra en av Bjerkes ansatte var at de har prøvd å få tak i deler og komme i kontakt med dem ett år, men sliter med å få noe som helst.

Jeg har forøvrig sendt mail med spørsmål om Tudor lenke til Saastad, Prinsensgate, Urmaker Lian, Urmaker Jørgensen, og Askeland (Alle de jeg fant på Tudors nettside.
Noen har enda ikke svart (3 uker siden), og det merkeligste svaret var;
"Hei,
vi må eventuelt sende mail til sveits om pris og leveringstid.
mvh
Hadda"

Jeg oppfordret selvsagt vennlig om at den mailen ble sendt...har ikke hørt et knyst siden.

Urmaker Jørgensen svarte kjapt og virker som har lyst til å selge Tudor.

KAB

Tror det enkleste er å bruke Lervik. Han er alltid servicevillig, og om han ikke allerede solgte Tudor tror jeg jommen han hadde snudd seg rundt og begynt med det om du spurte :D

Jeg er enig med flere her, bruk Lervik!

Jeg sendte forespørsel og fikk raskt svar fra fra Knut. Til og med en stor Tudor katalog dumpet ned i min postkasse i dag etter forespørsel. Eneste som manglet var en prisliste, men det hadde han ikke tilgjengelig sa han. For en gangs skyld har jeg veldig lyst til å kjøpe en helt ny klokke, og det blir en splitter ny Tudor nå i 2011. Ellers synes jeg følelsen av å gjøre en god brukthandel overstiger følelsen av å ha noe helt nytt. Dessuten er det penger å spare på det også.

Jeg er enig med flere her, bruk Lervik!

Jeg sendte forespørsel og fikk raskt svar fra fra Knut. Til og med en stor Tudor katalog dumpet ned i min postkasse i dag etter forespørsel. Eneste som manglet var en prisliste, men det hadde han ikke tilgjengelig sa han. For en gangs skyld har jeg veldig lyst til å kjøpe en helt ny klokke, og det blir en splitter ny Tudor nå i 2011. Ellers synes jeg følelsen av å gjøre en god brukthandel overstiger følelsen av å ha noe helt nytt. Dessuten er det penger å spare på det også.

Penger å spare er det ja,men det er jo så få brukte Tudor tilsalgs så det begrenser seg selv...

følelsen du har når du forlater Lervik eller annen AD med pose i hånden, vil jeg beskrive som hakket bedre enn pakke i posten.

slik er det for meg iallefall...